تشکیل کارگروه بنیاد هدایت و سازمان بهزیستی

تشکیل کارگروه بنیاد هدایت و سازمان بهزیستی
مجتبی عظیمی
0
۲۷ مهر ۱۴۰۱

کارگروه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و سازمان بهزیستی تشکیل و مقرر شد برنامه‌های عملیاتی مشترک هر دو سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی برای استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمان و خدمت‌رسانی به آحاد گروه هدف در جامعه به ویژه در مناطق کم‌برخوردار برگزار شد.

جلسه بررسی همکاری بین‌بخشی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های تخصصی سازمان بهزیستی در بخش‌های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی با توجه به نیاز استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف سازمان و خدمت‌رسانی به آحاد گروه هدف در جامعه در سطح کشور به ویژه در مناطق کم‌برخوردار برگزار شد.

محمد نصیری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور هدف از این نشست مشترک را بهره‌مندی از ظرفیت‌های این بنیاد برای ارتقا برنامه‌های سازمان در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار اعلام کرد.

در این جلسه نمایندگان سازمان بهزیستی در خصوص فعالیت‌های خدمات به خانواده، فرد و نیز فعالیت‌های اجتماع‌محور توضیحاتی ارائه دادند و در ادامه حجت الاسلام «میرمحمدیان» مدیرعامل بنیاد هدایت در خصوص همکاری‌های انجام گرفته این بنیاد با سایر ارگان‌های فعال در حیطه خدمت‌رسانی به مردم توضیحاتی ارائه کرد.

در انتهای جلسه مقرر شد کارگروه‌های کارشناسی متشکل از کارشناسان هر دو سازمان تشکیل و برنامه‌های عملیاتی مشترک متناسب با شرایط اجتماعی – فرهنگی و برنامه‌های تخصصی تهیه و پس از اجرای آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!