پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان؛

گناه شهید «شهرکی» وقف کردن عمر و زندگی خویش برای تربیت اسلامی فرزندان جامعه بود

گناه شهید «شهرکی» وقف کردن عمر و زندگی خویش برای تربیت اسلامی فرزندان جامعه بود
مجتبی عظیمی
0
۱۴ آبان ۱۴۰۱

امام جمعه زاهدان با ابراز تأسف از اینکه به کدامین گناه جان این طلبه مظلوم و جوان ما را ستاندند، گفت: شهید شهرکی به گناه وقف کردن عمر و زندگی خویش برای تربیت اسلامی فرزندان جامعه به شهادت رسید.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در رابطه با شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند
سوره آل عمران/ آیه ۱۶۹

این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‏‎ ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
امام خمینی (رحمه الله علیه)

انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته است. خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و جوشش ملت ایران و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.

شمشیر زهرآگین دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و صاحبان تفکر تکفیر که با التهاب آفرینی‌ها و موج‌سواری‌های داخلی، تیز گشته بود امروز بر فرق شهید محراب حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرکی فرود آمد و همه ما را عزادار کرد.
بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ…
به کدامین گناه جان این طلبه مظلوم و جوان ما را ستاندند؟ به گناه برپاداشتن نماز؟! یا به گناه وقف عمر و زندگی خویش برای تربیت اسلامی فرزندان جامعه؟! یا به گناه سال ها خون دل خوردن برای ساخت مسجد مولای متقیان(علیه السلام)؟!
استکبار جهانی و قاتلان اجاره‌ای آنها بدانند که این خون‌های سندی است بر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و رذالت دشمنان تا فریبکاری بوق های رسانه‌ای دشمنان بر ملا شود و مردم به عمق خباثت آنها پی ببرند.
مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان، می‌بایست با مشاهده توطئه‌های پیچیده دشمن برای ایجاد تفرقه و شکاف میان جامعه مسلمان، ضمن حفظ وحدت و همبستگی، هر چه فریاد دارند بر سر دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار بکشند و تحت تاثیر التهاب آفرینی های کاذب قرار نگیرند و مسئولان امر با بررسی و رصد دقیق، عاملان و آمران این واقعه تروریستی را شناسایی کرده و به سزای اعمال خویش برسانند.
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن امام جماعت مسجد مولای متقیان(علیه السلام)، شهادت پاره‌ تن میهن اسلامی و روحانی جهادی و فداکار شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد شهرکی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز و داغدار ایشان، جامعه روحانیت و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهید عزیز غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. بِمنه و کرمه

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری شبستان

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!