با کار جهادی انجام شد؛

ساخت سه واحد مسکونی برای نیازمندان

ساخت سه واحد مسکونی برای نیازمندان
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۴ آبان ۱۴۰۱

با پیگیری حجت الاسلام محمدپور و کمک جهادی اهالی و همکاری سپاه سه واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته و تعدادی از منازل محرومین نیز تعمیر شده است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام زین العابدین محمدپور امام روستای القو از توابع شهرستان چاراویماق آذربایجان شرقی است. منطقه ای که جزو مناطق هدف بنیاد علوی است.

او در مسجد امام صادق(ع) مشغول فعالیت است. برنامه های فرهنگی و مناسبتی و نماز و دعا در مسجد با حضور این امام محله برقرار است و در کنار آن کارهای مختلفی نیز از طریق او اهل مسجد دنبال می شود.

حاج آقای محمدپور در خصوص فعالیت های جهادی  بچه های مسجد می گوید: از جمله اقداماتی که با محوریت مسجد در روستا دنبال می شود اقدامات جهادی است.

وی ادامه می دهد: با کمک اهل مسجد و خیرین و سپاه نسبت به ساخت و تعمیر منازل مسکونی برای محرومین اقدام شده است. در این اقدام سه واحد برای نیازمندان ساخته شده است

حجت الاسلام محمدپور در خصوص موضوع اشتغال هم می گوید: با کمک صندوق کارآفرینی سپاه هم تلاش می کنیم تا به اشتغال جوانان کمک کنیم. ۸ نفر  توانستند از وام اشتغالزایی این صندوق بهره ببرندو کارهایی نظیر خیاطی و کشاورزی را راه بیاندازند.

 

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!