مهلت ثبت نام در «مهرواره بانور» کمتر از ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد

مهلت ثبت نام در «مهرواره بانور» کمتر از ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد
مجتبی عظیمی
0
۳۰ آبان ۱۴۰۱

آخرین مهلت ثبت نام در مهرواره بانور تا نهم آذر ماه می‌باشد و پس از این تاریخ فرصت ثبت نام در این طرح دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، طرح مهرواره بانور ویژه بانوان فعال مساجد با هدف تعالی خانواده در حال برگزاری است و تاکنون بالغ بر ۲۵ هزار بانو از سرتاسر کشور در این طرح شرکت کرده‌اند.

باتوجه به تمدید دو مرحله‌ای مهلت ثبت نام، اکنون مهرواره به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و پس از پایان فرصت اعلام شده، دیگر امکان تمدید مهلت وجود نخواهد داشت و داوری گزارشات ارسالی آغاز می‌شود.

مهرواره بانور جهت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در حل مسائل مربوط به حوزه خانواده طراحی شده و این طرح فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است.

ثبت نام در این جشنواره برای کلیه بانوان کنشگر و فعالی که در سطح محله خود برای رفع مشکلات خانوادگی اهالی محل تلاش می‌کنند، امکان پذیر است؛ لذا علاقمندان می‌توانند تا نهم آذرماه با مراجعه به سایت مهرواره بانور به نشانی https://mehrvare-banoor.ir/ در این رویداد ملی شرکت نمایند.

گفتنی است جوایز برگزیدگان در مهرواره بانور در سطح ملی شامل ۱۴ سکه بهار آزادی، ۱۴ نیم بهار آزادی، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر می‌باشد.

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت مهرواره بانور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!