با همت شرکت کننده در مهرواره بانور رقم خورد؛

جذب ۱۳ میلیارد تومان برای کارهای خیر+ فیلم

جذب ۱۳ میلیارد تومان برای کارهای خیر+ فیلم
مجتبی عظیمی
0
۰۶ آذر ۱۴۰۱

خانم محمدی بانویی که پس از سال‌ها نگهداری از همسر جانباز ۷۰ درصد خود، حالا خدمت به مردم را انتخاب کرده؛ او ظهر امروز در برنامه‌ی سیمای خانواده شبکه یک سیما حضور یافت و گفت: در مدت کوتاهی که در سطح محله فعالیت می‌کنم، موفق به جذب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای مسجد محله جهت انجام کارهای خیر شدم.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، سیما محمدی از فعالین مسجد جامع شهرستان بجنورد و از شرکت کنندگان در مهرواره بانور با حضور در برنامه سیمای خانواده، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: خاصیت بسیجی بودن دغدغه مندی است و اگر انسانی احساس کرد می‌تواند در جامعه مفید واقع شود و در جهت خدمت به خلق بدون هیچ چشم‌داشتی قدمی بردارد، لازم است خود را برای ورود به میدان فعالیت آماده کند.

وی به نحوه شروع فعالیت‌های خود در سطح محله اشاره و عنوان کرد: همسرم جانباز ۷۰ درصد بود که حدود دوسال قبل به شهادت رسید؛ بعد از فوت او انجام فعالیت‌های عام المنفعه را آغاز کردم و با ارتباط گیری با مسئولین و مردم، سعی در حل مشکلات مختلف محله کردم.

محمدی افزود: در طی این مدت در زمینه‌های مختلفی همچون معیشت و اقتصاد خانواده‌ها، آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی ورود کردم و علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی در مواردی نیز موفق به ایجاد اشتغال برای‌ افراد شدم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌ خود در زمینه حجاب بانوان اظهار داشت: در زمینه حجاب دختران، کارهایی انجام شد و با برقراری ارتباط صمیمانه و دوستانه با آنان، زمینه‌های لازم برای اشتیاق آنان به حجاب را فراهم کردم و همین رفتار منجر به تغییر نوع پوشش آنان و افزایش تمایلشان به حجاب شد؛ این ارتباط صمیمی بین من و جوانان به حدی است که اکنون بسیاری از آنان به منزل ما رفت و آمد می‌کنند.

این فعال مسجدی همچنین عنوان کرد: با تعاملات با اداره‌ها و نهادهای مختلفی همچون کمیته امداد و بهزیستی سعی در رفع مشکلات مردم دارم و با اراده و انگیزه وافری که نسبت به انجام کارهای خیرخواهانه دارم، ارگان‌های مختلف را مجاب به همکاری با خود می‌کنم.

او در ادامه به مهمترین فعالیت‌های خود اشاره کرد و بیان داشت: در مدت کوتاهی که در سطح محله فعالیت می‌کنم، حدود ۱۳ میلیارد تومان آورده مالی برای انجام کارهای خیر داشتم و در زمینه‌های مختلفی همچون فرزندآوری و کمک به رفع مشکل ناباروری افراد، منصرف کردن بانوان از سقط جنین، مشاوره، کمک به ترک اعتیاد افراد و ایجاد اشتغال و اخذ وام برای معتادینی که موفق به ترک شدند، تهیه جهیزیه و سیسمونی برای زوجین بی بضاعت، کمک به درمان بیماران و در هر حیطه‌ای که کاری از ما ساخته بود ورود کردیم.

این بانو همچنین در راستای نحوه جلب اعتماد مردم گفت: همواره اخلاق خوش را سرلوحه کار خود قرار دادم و سعیم بر این بوده که با اخلاقی خوش با مردم ارتباط بگیرم و بواسطه این خصوصیت آنان را جذب کنم؛ البته سبقه زندگی‌ام و سال‌ها نگهداری و پرستاری کردن از همسری که جانباز ۷۰ درصد بود، نیز بی‌تاثیر در این اعتماد، لطف و نوع نگاه مردم به من نبوده است.

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت مهرواره بانور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!