شریکه الامامی که پرستار و حامی بیماران نیازمند است

شریکه الامامی که پرستار و حامی بیماران نیازمند است
مجتبی عظیمی
0
۰۹ آذر ۱۴۰۱
خانم عزیزی که در بین بیماران بوده و از تمامی پستی و بلندی های این راه آگاه است سعی در حل مشکلات بیماران نیازمند دارد و در تامین داروها و درمان نیازمندان گام بر می دارد.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، شغل پرستاری یکی از مقدس ترین مشاغل در کل دنیا است او که با دستان نوازشگر و قلب مهربان خود، درد بیمار را تسکین می بخشد و به او نوید حیاتی دوباره می دهد، خانم عزیزی  همسر یکی از امامان در بخش ارم استان بوشهر است هرچند که به صورت رسمی پرستار نیست اما در کنار شغل شریف مامایی داوطلبانه در کسوت پرستاری به بیماران خدمت رسانی می کند.
خانم فاطمه عزیزی همسر حجت الاسلام محمد رضا نصیری، امام روستای رودفاریاب از توابع بخش ارم در شهرستان دشتستان استان بوشهر است.
او علاوه بر فعالیت در کنار همسر خود، در درمانگاه روستای رودفاریاب به عنوان ماما فعالیت دارد و خدمات ارزشمندی را به اهالی این روستا و روستاهای اطراف ارائه می‌دهد.
خانم عزیزی که به صورت دو شیفت و با تمام توان سعی در حل مشکلات درمانی روستا دارد می‌گوید: معتقد هستم که دعای خیر مردم راهگشای بسیاری از مشکلات در زندگی است و تمام سعی خود را بر گره گشایی از مشکلات اهالی روستا و مردم دارم.
این شریکه الامام در کنار همسر خود در مراسمات و برنامه های مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام روستا حاضر می‌شود و علاوه بر اینکه از نزدیک در جریان مشکلات و درد و دلهای روستا قرار می‌گیرد به سوالات و احکام بانوان پاسخ می‌دهد.
خانم عزیزی که در بین بیماران است و از تمامی پستی و بلندی های این راه آگاه است سعی در حل مشکلات بیماران نیازمند دارد و در تامین داروها و درمان نیازمندان به صورت رایگان گامهایی برداشته است.
این بانوی پردغدغه در زمان فراغت و بیکاری خود نیز دست از خدمت بر اهالی روستا برنمی‌دارد و در صورت نیاز بر بالین نیازمندان حاضر می‌شود.
خانم عزیزی سعی بر ایجاد امید در بین اهالی روستا دارد و در اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر طرح جوانی جمعیت، اهالی روستا را ترغیب و تشویق به فرزند آوری می‌کند.
این شریکه الامام در ایام کرونا هم در کنار امام روستا علاوه بر تامین بسته های غذایی در درمانگاه‌ روستا حاضر بوده و به مردم خدمت می‌کرد.
خانم عزیزی می‌گوید: در کنار همسرم با معنای توکل بیش از پیش آشنا شده ام چرا که با توکل به خدای متعال با همسرم توانستیم بر مشکلات زیادی فائق آییم.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!