به همت معاونت راهبری بنیاد هدایت برگزار می‌شود؛

پویش کتابخوانی «الغارات»+فیلم

پویش کتابخوانی «الغارات»+فیلم
حسین فلاح مراد
3
۱۰ آذر ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، پویش کتابخوانی «الغارات» به همت معاونت راهبری بنیاد هدایت، ویژه شبکه امامان محله کشور، طراحی شده است. این پویش در قالب مسابقه از تاریخ ۱۰ آذر ماه تا ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

تولید کتاب صوتی از فصل‌های مختلف، برداشت و احصاء ۱۴ جمله برتر، خلاصه نویسی از کل کتاب، نوشتن مقاله(حداقل ۵۰۰۰ کلمه)، تولید عکس نوشته(حداقل ۱۴ مورد)، تولید محتوای تبلیغی و منبر مکتوب از جمله شیوه‌های شرکت در این مسابقه است.

شرکت در آزمون آنلاین و پاسخ به پرسش‌های چهار گزینه‌ای، شرط لازم برای پیوستن به این پویش است. علاقه مندان به منظور شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. نفرات برتر نیز از جوایزی که در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است، بهره مند خواهند شد.

گفتنی است، «الغارات» ماجرای سال‌های روایت نشده‌ای از حکومت امیرالمومنین علیه السلام است که به دلیل قتل و غارت‌هایی که از سوی عمّال معاویه در این برهه از تاریخ صورت گرفت، به این نام مشهور شده است.

مطالعه این کتاب یکی از توصیه‌های مهم شهید سلیمانی عزیر بود؛ او در این باره گفت: «این کتاب‎ «الغارات» را که قدیمی‌ترین کتاب شیعه هست بخوانید. ‎حتما بخوانید. مقتل کامل است. اگر آن را بخوانید، امروز برای این حکومتی که در استمرار حکومت ‎علی بن ابی طالب هست، آگاهانه‌تر و بدون تعصبات فردی و حزبی نگاه می‌کنیم، نظر می‌دهیم و دفاع می‌کنیم.

بحث و تبادل نظر
    نظرزاده
    دسامبر 5, 2022

    سلام بنده علاقه دارم در تهیه مقاله و خلاصه نویسی شرکت کنم .مطالب را کجا باید ارسال کنیم و تا کی وقت هست؟

      حسین فلاح مراد
      دسامبر 7, 2022

      سلام علیکم

      داخل متن خبر آمده که به این لینک https://zil.ink/m_algharat مراجعه بفرمایید.

    محمدرضا تاج فرد
    ژانویه 17, 2023

    سلام علیکم
    بی صبرانه منتظر کتاب صوتی الغارات هستیم.
    خدا به دستاندرکارانش خیر دو دنیا عنایت بفرماید

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!