حجت الاسلام غلامی مطرح کرد؛

ضرورت بازطراحی اقدامات صورت گرفته در عرصه جهاد تبیین

ضرورت بازطراحی اقدامات صورت گرفته در عرصه جهاد تبیین
حسین فلاح مراد
0
۱۲ آذر ۱۴۰۱

قائم مقام بنیاد هدایت بازطراحی نوین نسبت به اقدامات صورت گرفته در عرصه جهاد تبیین را امری ضروری خواند و گفت: لازم است آنچه در این چند ماهه رقم خورده است را بررسی و نواقص کار را بر طرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت امروز در نشست ملی جهاد تبیین که نام «آرمان عزیز» مزین است برخی از سخنان سال گذشته رهبر معظم انقلاب را پیرامون موضوع جهاد تبیین مرور کرد و گفت: در شرایطی که دشمن یک جنگ ترکیبی و یک جنگ شناختی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده، جهاد تبیین یک ضرورت است.

قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به برگزاری سلسله نشست های سنگر تبیین در سراسر کشور اظهار کرد: همسنگران ما در بنیاد هدایت در قالب این نشست ها به ۲۸۰ نقطه از کشور سفر کردند و موضوعات مرتبط با جهاد تبیین را با امامان محله و روحانیون به مباحثه گذاشتند. مسئله گفتمان امامت، مسائل اعتقادی، آیین حکمرانی و سبک زندگی از جمله مسائلی است که باید در این جلسات مطرح می شد.

بیشتر بخوانید: مسجد؛ مهم‌ترین مرکز جهاد تبیین/ امام زمان منتظر قیام مسجدی‌هاست

وی بازخوردگیری از فعالیت های صورت گرفته در زمینه جهاد تبیین را ضروری خواند و گفت: لازم است آنچه در این چند ماهه رقم خورده است را بررسی و نواقص کار را بر طرف کنیم. این موضوع مهم است که باهم بنشینیم و یک بازطراحی نویی در این خصوص داشته باشیم.

حجت الاسلام غلامی به ایجاد شبکه تبلیغی توسط امام راحل و نقش این شبکه در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و به عنوان یک حرکت موفق در عرصه جهاد تبیین معرفی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنانی کار این شبکه را به زنبور عسل تشبیه کردند چراکه با اقدامات صورت گرفته، نه تنها شاه بساط خود را جمع کرد بلکه زمینه ساز ایجاد انقلاب اسلامی شد یعنی هم نیش داشتند و هم شهد. این در شرایطی رقم خورد که سربازان شاه روحانیون را از بام فیضیه پرت می کردند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری مهر

خبرگزاری رسا

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!