روایت نشست «آرمان عزیز»؛

راهِ رسیدن به جامعه‌پردازی و ظهور! 

راهِ رسیدن به جامعه‌پردازی و ظهور! 
مجتبی عظیمی
0
۱۵ آذر ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان در یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی خود به روایت نشست ملی جهاد تبیین«آرمان عزیز» پرداخت و نوشت: برای رسیدن به جامعه پردازی و ظهور جز الگوی امامت محله راه دیگری  نیست.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میر محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در یادداشتی در صفحه شخصی به روایت نشست ملی جهاد تبیین«آرمان عزیز» پرداختند.

متن یادداشت:
سه روز گذشته، مشغول برگزاری همایش آرمان عزیز و در خدمت دویست و پنجاه نفر از امامان برتر  سراسر کشور بودیم؛ امامانی که در تمام فعالیت‌هاشون از جمله جهادتبیین بسیار موفق هستند.
بودن در کنار این امامان عزیز، اتفاقات خیلی خوبی را رقم زد که برایم بسیار لذت بخش بود.
وقتی داستان فعالیت‌هاشون رو می‌شنیدم که  با دست خالی و در مناطق محروم چه کارها که نکرده بودند، هم حس شوق داشتم و هم حس حقارت در برابر عظمت این همه همت!
 یک بار هم بعد از دیدن نمایشگاه وقتی می‌گفتند که حاج آقا ما تازه فهمیدیم چه کار مهمی بر دوش داریم و نقش خودمون رو در مسیر رسیدن به ظهور امام زمان علیه‌السلام پیدا کردیم و حتما تلاش می‌کنیم با تمام توان و تا پای جان این مسیر رو ادامه دهیم، می‌خواستم از شادی پرواز کنم.
خیلی حال خوبی بود. این‌روزها دوباره ایمانم به اینکه این مسیر رفتنی است و این اهداف رسیدنی است، بیشتر شد.
این چند روز با هم زندگی کردیم، حرف زدیم، مباحثه کردیم، با هم توسل کردیم، گریه کردیم، خندیدیم… در نهایت عهد بستیم و هم قسم شدیم برای همراهی با هم در این مسیر ارزشمند.
فارغ از تحلیل‌های عجیب و غریب این روزها درباره‌ی اغتشاشات، وقتی می‌بینم اگر در میدان باشیم خدا برکت می‌دهد و نتیجه می‌گیریم امیدوارتر می‌شم.
ان‌شاءالله بتوانیم خادم خوبی برای این عزیزان باشیم و با کمک خودشان و همت همه‌ی همسنگران، این مسیر نورانی و  سخت را با قوت و سرعت طی کنیم.
پی‌نوشت: هر جا الگوی امام محله رو ارائه می‌دهیم اعتراف می‌کنند عالیست ولی کو یه همچین امامانی؟! و نهایتا معتقدند که شدنی نیست! ولی وقتی سراغ میدان واقعی بری میبینی هست و حالا که هست پس میشه این الگو رو تکثیر کرد و به نظرم راه دیگری برای رسیدن به جامعه پردازی و ظهور نیست.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!