مدیرعامل بنیاد هدایت:

تنها راه ما برای مقابله با استکبار جهانی قوی شدن است

تنها راه ما برای مقابله با استکبار جهانی قوی شدن است
بنیاد هدایت
0
۱۹ آذر ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان،‌ قائم‌مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات، با اشاره به شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی، از سوی ایادی استکبار، گفت: تنها راه ما برای مقابله با استکبار جهانی قوی شدن است.

جامعه پردازی باید قوی‌تر شود.

وی در ادامه افزود: برای قوی شدن باید در مسیر پیشرفت قرار بگیریم و برای پیشرفت باید جامعه‌پردازی ما قوی‌تر شود.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان با بیان این‌که مدل ما برای قوی شدن، جامعه پردازی محله‌محور با محوریت مساجد است، اظهار داشت: اگر این مدل تسری پیدا کند قدرت و قوت ما به حدی می‌رسد که دیگر به راحتی نمی‌شود آن را از بین برد.

وی ادامه داد: گر جامعه‌ای یک قلب داشته باشد و آن قلب همه جامعه را مدیریت کند با از کار انداختن آن قلب کل جامعه از حرکت می‌ایستد ولی اگر قلب‌هایی به تعداد محلات شهر داشته باشیم و همه به طور مستقل، در افق گفتمانی مشترک با هم کار کنند دشمن باید دانه به دانه آن‌ها را از کار بیندازد تا بتواند جامعه را فلج کند.

مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان این ‌که با این طرح قدرت ما چند برابر و اتکا به مردم بیشتر می‌شود،‌ خاطر نشان کرد: زمانی شما برای اندام‌واره‌ای بزرگ یک قلب در نظر می‌گیرید و بقیه را لوله‌کشی می‌کنید اگر این قلب از کار بیفتد آن لوله‌کشی‌ها دیگر به درد نمی‌خورد.

وی ادامه داد: اما اگر برای هر کدام از این سلول‌ها، قلبی مستقل در نظر گرفتید دیگر به راحتی از کار نمی‌افتند و باید یک تکه‌اش را جدا کنید مثل کشتی است که اگر تکه‌ای سوراخ شد درهای منتهی به آن را می‌بندند و آن یک تکه پر می‌شود و باقی کشتی غرق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان تصریح کرد: کشتی کشور ما نیز به همین صورت است اگر جامعه پردازی ما به نحوی باشد که هر محله‌ای بتواند سر پای خود بایستد و نیازهای خود را تا حدود زیادی برطرف کند، اگر کسی بخواهد این بدنه بزرگ را از کار بیندازد باید دانه به دانه آن‌ها را از کار بیندازد و نمی‌تواند با یک ترور و یا یک بمب‌گذاری یا یک ضربه همه این‌ها را از کار بیندازد.

وی ادامه داد: کار دشمن در سال‌های قبل این بود که کار میدانی ما را وجب به وجب از ما گرفت. ذهن‌ها فتح شدند و آرام آرام فکرها تغییر کرد و عملاً مساجد محله‌ها اختیارات خود را از دست دادند.

قائم‌مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات تأکید کرد: اگر هر محله‌ای بتواند سر پای خود بایستد و نیازهای خود را تا حدود زیادی برطرف کند، قدرت کم کم به صورت کامل به مردم و محلات برمی‌گردد و با تجمیع آن‌ها در افقی گفتمانی که جمع جبری نیست، این قدرت‌ها به تصاعد هندسی و نمایی می‌رسند و می‌توانیم به اتفاقات بزرگی که به دنبال آن‌ها هستیم برسیم و شکل‌گیری تمدن را رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: زمانی افرادی در یک اندیشکده درباره موضوعی صحبت می‌کنند ولی زمانی جامعه درباره موضوعی حرکت می‌کند،‌ بازخورد می‌گیرد،‌تجربه‌ای خلق می‌شود و باز بازخورد می‌گیرد و عمق کار و ارزش کار دقیق و دقیق‌تر می‌شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!