مدیرعامل بنیاد هدایت:

برای رسیدن به مقام شهادت باید تلاش کرد

برای رسیدن به مقام شهادت باید تلاش کرد
بنیاد هدایت
0
۱۲ آذر ۱۳۹۹

حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان،‌ قائم‌مقام امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی از سوی ایادی استکبار، گفت: شهادت این شهید گرانقدر به ما فهماند که برای رسیدن به مقام شهادت باید تلاش کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام میرمحمدیان در ادامه افزود: یکی از ویژگی های شهید فخری زاده این بود که قبل از شهادتش کسی او را نمی شناخت و همچون یک ستاره متولد شد؛ او تا این زمان در حوزه خود نورافشانی می کرد ولی کسی او را نمی دید، اگرچه اثرش وجود داشت ولی به یکباره درخشید و ما را امیدوار کرد که آدم هایی تا این حد خوب اطراف ما هستند و باید تلاش کنیم تا بتوانیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور چنین شخصیت گرانقدری در یک سازمان مهم که دارای شخصیت سالم و صالح است و خداوند شهادت را نصیب می‌کند، نشان می‌دهد که انسان می‌تواند، هم در چنین مسؤولیت‌هایی باشد و هم مسیر رشد و ترقی معنوی را طی کند و آنچنان بالا برود که آسمانی شود.

وی یادآور شد: وقتی می‌گویند مسؤولان، یک مشت آدم تنبل سوء استفاده‌گر که خود و فرزندانشان در حال سوء استفاده و چپاول از بیت‌المال هستند و ثمره‌ای برای مردم ندارند، به ذهن مردم متبادر می‌شود،‌ به این دلیل که در جایگاه قدرت ممکن است فسادی وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد هدایت تأکید کرد: این در حالی است که اگر کل مسؤولان کشو را در نظر بگیریم شاید بیش از سه یا چهار درصد آنان اینگونه نباشند؛ ولی در میان آنان از خیلی بد تا خیلی خوب وجود دارد.

وی ادامه داد: شهید فخری زاده از این جهت برای ما حجت است که به همه ما یادآوری می‌کند، وقتی افراد از شرایط بد اقتصادی و فساد برخی از مسؤولان به ستوه آمده‌اند، شرایط بدی وجود دارد و دشمن می‌خواهد ناامیدی را بر ما چیره کند، این ستاره ها می‌درخشند و به ما امید می‌دهند که می‌شود.

قائم‌مقام امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شهادت شهید فخری‌زاده پیامی برای کسانی است که فکر میکنند ما دشمن نداریم و ایادی استکبار جهانی انسان‌های خوبی هستند که ما بلد نیستیم با آنها حرف بزنیم.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر مردم با تمام وجود غلط بودن این سخنان را دریافته‌اند و حس کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی نباید به دشمن اعتماد کرد، زیرا دشمنان ما کسانی هستند که لباس سپید پوشیده و ظاهر زیبایی دارند اما در باطن خشن و وحشی هستند، و در صورت غفلت و روی‌گردانی بدترین آسیب‌ها را به ما می‌زنند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!