برگزاری جلسه آموزشی «شبکه سازی» ویژه شبکه راهیاری بنیاد هدایت

برگزاری جلسه آموزشی «شبکه سازی» ویژه شبکه راهیاری بنیاد هدایت
مجتبی عظیمی
0
۲۱ دی ۱۴۰۱

دوره آموزشی «شبکه سازی» و مباحثه مسائل مربوط به آن با شرکت راهیاران منطقه ای و استانی و جمعی از همسنگران بنیاد هدایت با ارائه استاد هوشیار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، دوره آموزشی شبکه سازی با حضور راهیاران منطقه ای و جمعی از همسنگران بنیاد هدایت به صورت حضوری و همچنین در بستر فضای مجازی برای راهیاران استانی بنیاد هدایت با ارائه استاد هادی هوشیار برگزار شد.

هوشیار با اشاره به اهمیت شبکه سازی گفت: باید توجه داشت منظور از شبکه سازی صرفا ایجاد شبکه نیست؛ شبکه فرهنگی همانند گیاهی در گلدان است که فقط از طریق حذف موانع و زوائد و تأمین نیازها و ارتقای آرمان ها رشد و نمو می یابد.

وی ادامه داد: منظور از شبکه سازی، تأمین نیازها و بسترهای ساختاری و کارکردی و رفع موانع همکاری نخبگان و فعالان فرهنگی با یکدیگر است که با بستر سازی و هدایت و تعامل متناسب می توانند به میزان مطلوبی از کارکرد برسند.

بیان ویژگی های شبکه سازی و راه های درست کردن شبکه و بررسی عوامل موفقیت آن از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و به مباحثه گذاشته شد و اعضای حاضر در جلسه و راهیاران منطقه ای و استانی به ارائه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!