گزارشی از نخستین دوره آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی+فیلم

گزارشی از نخستین دوره آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی+فیلم
مجتبی عظیمی
0
۲۸ دی ۱۴۰۱

نخستین دوره از سلسله نشست‌های آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی با حضور ۱۲۰ نفر از امامان محله و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نخستین دور از سلسله نشست های آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی به مدت ۳ روز با حضور امامان محله و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد منتخب استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان و قزوین در اردوگاه ولایت شهر مقدس قم برگزار شد.
این دوره‌ها با اجرای بنیاد هدایت و پشتیبانی بسیج محلات به صورت هفتگی تا پایان سال و با حضور ۱۲۰ نفر از امامان محله و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
نخستین روز از اولین دوره آموزشی امامان و فرماندهان بسیج صبح روز شنبه ۲۵ دی ماه با سخنرانی سردار بابا احمدی آغاز شد و در ادامه امامان محله و فرماندهان بسیج مساجد در کارگاه های علمی و کلاس های تخصصی شرکت کردند و در عصر شنبه با نقش، جایگاه و کارکردهای مسجد تراز از محضر اساتید حجج اسلام برادران، حسینی اراکی و نوری بهره مند شدند.

دومین روز از دوره آموزشی با ارائه حجت الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت با موضوع ایجاد صندوق تحول محله آغاز شد و ایشان به بیان راهکارهای تأمین منابع مالی در مسجد در جایگاه حکمرانی محلی پرداخت و در ادامه نشست کارگاه های حل مسئله و ظرفیت شناسی با حضور اساتید بنیاد هدایت تشکیل و در نوبت بعد از ظهر نیز بوم های حل مسئله تشکیل شد و گروه ها به ارائه بوم های خویش پرداختند.
سومین روز از نشست نیز با موضوع جهاد تبیین و بازدید مهمانان از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اختصاص داشت و امامان فعال و فرماندهان بسیج با شیوه حکمرانی اسلامی آشنا شدند و در گعده های علمی به مباحثه و گفت و گو پیرامون این موضوع پرداختند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!