گزارشی از دومین دوره آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی

گزارشی از دومین دوره آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی
مجتبی عظیمی
1
۰۶ بهمن ۱۴۰۱

دومین دوره از سلسله نشست‌های آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی با حضور ۱۲۰ نفر از امامان محله و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نخستین دور از سلسله نشست های آموزشی منتخبین امامان و فرماندهان بسیج فعال در محله اسلامی به مدت ۳ روز با حضور امامان محله و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد منتخب استان های خراسان رضوی، اصفهان و ایلام در اردوگاه ولایت شهر مقدس قم برگزار شد.
این دوره‌ها با اجرای بنیاد هدایت و پشتیبانی بسیج محلات به صورت هفتگی تا پایان سال و با حضور ۱۲۰ نفر از امامان محله و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دومین دوره آموزشی امامان و فرماندهان بسیج صبح روز دوشنبه ۳بهمن ماه با سخنرانی سردار بابا احمدی آغاز شد و در ادامه امامان محله و فرماندهان بسیج مساجد به دو گروه تقسیم شدند که امامان و فرماندهان پایگاه های استان اصفهان نوبت صبح به بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مسجد جمکران اعزام شدند و گروه استان های ایلام و خراسان رضوی در کارگاه های جهاد تبیین با ارائه حجت الاسلام مددی شرکت کردند.

در نوبت بعد از ظهر روز اول نیز گروه استان اصفهان پای کارگاه جهاد تبیین با ارائه حجت الاسلام مطهری نشستند و گروه دوم برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز راهی مسجد مقدس جمکران شدند.

امامان منتخب بسیج و فرماندهان پایگاه ها در دومین روز از دوره آموزشی در کارگاه های حل مسئله و ظرفیت شناسی با حضور اساتید بنیاد هدایت شرکت کرده و در نوبت بعد از ظهر نیز بوم های حل مسئله تشکیل شد و گروه ها به ارائه بوم های خویش پرداختند.سومین روز از نشست نیز نشست هایی با موضوع تشکیلات و ارتباط موثر  با ارائه اساتید و در ۴ گروه مجزا ادامه یافت و دومین دوره آموزشی امامان منتخب و فرماندهان بسیج به کار خود پایان داد.

گفتنی است، نخستین دوره هفته گذشته با حضور امامان محله و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد منتخب استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان و قزوین برگزار شده بود.

بحث و تبادل نظر
    محمدشیخی عالي ست برنامه‌های بنیاد بخصوص نمایشگاه
    ژانویه 27, 2023

    سلام
    عالیه بخصوص نمایشگاه وگعده های امامان تشکر
    بنده وقتی دراین جلسات شرکت کردم دیدم عوض شد

    درود خدا برشما
    نحوه تبلیغ.
    فعالیتم زیاد بود ولی بازدهی زیادی نداشت

    دوستان قدیمی از شهرهای دیگر امامان محله شهرها

    استفاده از تجربیات دوستان موفق واستفاده از روش انها

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!