همدلی امام محله و اهالی روستای بالدرلو با مردم خوی؛

سیل کمک‌های مردمی از طریق این مسجد به دست زلزله‌زدگان می‌رسد

سیل کمک‌های مردمی از طریق این مسجد به دست زلزله‌زدگان می‌رسد
مجتبی عظیمی
0
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حجت الاسلام ایامی با همراهی مردم روستای بالدرلو مسجد امیرالمومنین(ع) را محل جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی قرار داده است و سیل همدلی و کمک‌های مردمی را از معبر مسجد به آنها می‌رساند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، مؤمنین همیشه در کنار همدیگر بوده اند و در دردها و سختی ها به داد همدیگر می رسند؛ وقتی در خوی زلزله شد و اهالی این شهرستان در روزهای سخت زمستان نیازمند همراهی مردم و مؤمنین شدند؛ حجت الاسلام جواد ایامی امام روستای بالدرلو از توابع ارومیه نیز با همراهی اهالی روستا برای یاری هموطنان خود عزم خود را جزم کردند و مسجد امیرالمومنین(ع) این روستا محل جمع آوری کمک برای زلزله زدگان شد.

حجت الاسلام ایامی در نخستین روزهای زلزله جلسه ای با حضور هیئت امنای مسجد و شورای روستا تشکیل دادند و ستادی برای جلب مشارکت های مردمی درست شد و در اولین بار ۱۲ اجاق برقی ۵۰ پتو و ۵ میلیون تومان نیز اقلام خوراکی و مورد نیاز و محصولات بهداشتی با کمک اهالی جمع آوری و تقدیم هلال احمر شد. این کمک ها ادامه دارد و هر روز سیل کمک‌های مردمی به مسجد می‌رسد.

حجت الاسلام ایامی خود نیز با همراهی جمعی از مردم در مناطق زلزله زده حضور پیدا می کند و هر کاری که در توان‌شان باشد از برپایی چادر تا توزیع اقلام خوراکی بین مردم را انجام می دهند.

او از احساس مردم زلزله زده نیز می گوید که وقتی می بینند یک روحانی در روزهای مشکلات در کنار مردم است و برای رسیدگی به آن ها تلاش می کند چه حال خوشی پیدا می کنند؛ او پای حرف دل و درد دل این روزهای مردم می نشیند و در کنار توزیع اقلام و کمک به مردم به امید بخشی به آن ها نیز توجه دارد.

 

در دیگر رسانه‌ها ببینید:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!