عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت:

مهرواره بانور اتفاقی مبارک برای هم‌افزایی دستگاه‌ها بود

مهرواره بانور اتفاقی مبارک برای هم‌افزایی دستگاه‌ها بود
مجتبی عظیمی
0
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور گفت: در مهرواره بانور بر موضوع خانواده و نقش زنان در حوزه مشکلات خانواده متمرکز شدیم و نهادهای مختلف نیز پای کار آمدند و این هم‌افزایی دستگاه‌ها اتفاق مبارکی بود که در مهرواره بانور رقم خورد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، مریم زادقاسمی دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور در بخش پایانی آئین اختتامیه این مهرواره گفت: ما در مهرواره بعد از اینکه فعالیت‌های مختلف داشتیم، توانستیم ظرفیت‌های بزرگ و مهم در کشور را شناسایی، فعال‌سازی و هویت‌بخشی کنیم، لذا درصدد پس از آن درصدد طراحی عملیات مهرواره بانور آمدیم و به شکل خاص روی موضوع خانواده و نقش زنان در حوزه مشکلات خانواده متمرکز شدیم و نهادهای مختلف نیز پای کار آمدند و این هم‌افزایی دستگاه‌ها اتفاق مبارکی بود که در مهرواره بانور رقم خورد.

وی ادامه داد: از خرداد سال ۱۴۰۰ تا میلاد حضرت زینب (س) حدود ۳ هزار شرکت ‌کردند به ما ملحق شدند و شاهد آن بودیم که هرچه‌ هم‌افزایی دستگاه‌های استانی بیشتر بود، استفاده از ظرفیت استانی برای مهرواره بانور هم بیشتر می‌شد.

دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور گفت: پس از فرآیند مهرواره بانور، داوری‌های در دو بخش استانی و ملی انجام شد و ما به ۱۴۰ برگزیده ملی رسیدیم که در ماه مبارک رمضان به یک مهمانی دعوت می‌شوند.

زادقاسمی در پایان یادآور شد: هدف مهم مهرواره بانور یک اتفاق بسیار مبارکی است که با استفاده از ظرفیت‌های رسانه در دو بخش نشریه الگوی سوم و رادیو بانور رقم خورده است. در این فضا ما ۱۲ نسخه نشریه و ۴۳ پادکست روایتی بانور را در دسترس کنش‌گران مهرواره بانور قرار داده‌ایم.

در دیگر رسانه ها ببینید:
خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری فارس

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!