گزارشی از سفر مدیر عامل بنیاد هدایت به خوزستان؛

شرکت در نشست معاونین فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی و دیدار با برخی از امامان

شرکت در نشست معاونین فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی و دیدار با برخی از امامان
مجتبی عظیمی
0
۲۳ اسفند ۱۴۰۱

حجت الاسلام میرمحمدیان در جریان سفر به استان خوزستان در نشست معاونین فرهنگی استان‌های کل کشور شرکت کردند و جلسه‌ای نیز با شبکه راهیاری استان داشتند. در ادامه نیز با جمعی از امامان محله در آبادان و خرمشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت روز گذشته در سفر به استان خوزستان در جمع معاونین فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های مختلف کشور حاضر شدند؛ در این جلسه حجت الاسلام عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سیفایی مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.

مدیرعامل بنیاد هدایت در این نشست به تبیین خدمات بنیاد هدایت در جمع معاونین فرهنگی پرداخت و در ادامه جلسه نیز مدیر عامل بنیاد هدایت به پرسش‌های معاونان فرهنگی پاسخ دادند.

تبیین مهرواره محله همدل توسط حجت الاسلام محمد پشم فروش مسئول ستاد عملیات بنیاد هدایت و دبیر مهرواره محله همدل نیز از دیگر برنامه های این نشست بود.

حجت الاسلام میرمحمدیان در نوبت بعد از ظهر نیز در جلسه ای با شبکه راهیاری استان خوزستان داشت و از نزدیک در جریان فعالیت های آنان قرار گرفتند و در ادامه سفر نیز افزون‌بر بازدید برخی مناطق عملیاتی دفاع مقدس، با برخی از امامان محله و روستا در آبادان و خرمشهر دیدار نیز دیدار و گفتگو کردند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!