توسط اداره کل بهزیستی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان های کرمانشاه، قم و خراسان های رضوی و جنوبی صورت گرفت؛

عقد تفاهم‌نامه مهرواره محله همدل و مهرواره در محضر ولی‌نعمتان

عقد تفاهم‌نامه مهرواره محله همدل و مهرواره در محضر ولی‌نعمتان
مجتبی عظیمی
0
۰۹ فروردین ۱۴۰۲

مدیران‌ و کارشناسان اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اداره‌کل بهزیستی استان های کرمانشاه و خراسان جنوبی جهت هم‌افزایی و عقد تفاهم‌نامه مهرواره محله هم‌دل۲ و مهرواره در محضر ولی‌نعمتان دیدار کردند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، در دیدار مدیران کل تبلیغات اسلامی و مدیر کل بهزیستی کرمانشاه ابتدا مدیران کل دو دستگاه به تبیین وظایف و رسالت مجموعه تحت نظارت خود پرداختند و در ادامه معاونین ادارات با تشریح ظرفیت‌های موجود، ابراز امیدواری کردند که بتوان با استفاده از این ظرفیت‌ها با کیفیت بهتری به اهداف هر دو ارگان دست یافت.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی  کرمانشاه در ابتدای جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به تشریح جزئیات طرح پرداخت و گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود از جمله گروه‌های جهادی، جریان‌های رسانه‌ای استان و هر کسی که بتواند کوچک‌ترین خدمتی در رابطه با تولید لبخند و ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم ارائه دهد، استفاده کنیم.
سپس مدیرکل بهزیستی استان، ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات به معرفی بهزیستی و ظرفیت‌های آن پرداخت و اشاره کرد که طبق قانون اساسی بهزیستی متکفل ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان و افراد در معرض آسیب اجتماعی، در قالب معاونت‌های تخصصی است.

 
وی سپس به معرفی خدمات بهزیستی از جمله مشاوره‌های پیش از ازدواج مراکز روزانه و شبانه‌روزی، نگهداری از سالمندان و بیماران اعصاب و روان، ضایعه نخاعی و همچنین توانمندسازی افراد در معرض آسیب جامعه قبل از رسیدن به مرحله آسیب و ازکارافتادگی و همچنین شیرخوارگاه و مراکز نگهداریِ کودکانِ در معرض آسیب، ساخت سرپناه و اشتغال‌زایی برای مددجویان اشاره کرد.
شهبازی گفت: خدمات بهزیستی، در توزیع چند بسته معیشتی خلاصه نمی‌شود و این تنها یک‌هزارم از خدمات تخصصی بهزیستی است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در مهرواره محله همدل از ظرفیت موجود در بهزیستی جهت نشستن لبخند رضایت بر لبان مردم نهایت همکاری را خواهد داشت.

در ادامه‌ی این دیدار مظفری معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره‌کل بهزیستی استان به جامعه‌ی ۱۸۰ هزار نفری تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و اذعان داشت اکثر خدمات بهزیستی به‌دلیل ارتقاء سطح سلامت و حفظ کرامت افراد جامعه بدون هیچ تبلیغی و به‌صورت پنهانی صورت می‌گیرد. مظفری خواهان ادامه و استمرار همکاری دو ارگان حتی خارج از طرح مذکور شد.
در ادامه آقای کوهی رئیس واحد فناوری بهزیستی استان به اهمیت همدلی اشاره کرد و گفت: همدلی موجب تشخُص دادن به افراد و ایجاد احساس تعلق در آنها نسبت به جامعه می‌شود که حاصل آن رضایت‌مندی و تولید لبخند در جامعه است.

در پایان این نشست، پس از ارائه‌ی جزئیات بیشتر طرح و ظرفیت‌های اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه توسط کارشناسان آن دستگاه، مقرر گردید کارگروه‌های مربوطه تشکیل شود و مهرواره وارد مرحله‌ی عملیاتی گردد.

در استان خراسان جنوبی نیز جناب اقای شرفی مدیر کل بهزیستی و هیئات همراه با حجت الاسلام و المسلمین رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با موضوع تفاهنامه محله همدل۲ دیدار و گفتگو کرد.

جلسه عقد تفاهم نامه اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل بهزیستی استان قم

امضای تفاهم نامه همکاری باعنوان ولی نعمتان باحضورمدیرکل محترم بهزیستی و مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی وراهیاراستان و تعدادی از کارشناسان چهارشنبه ۱۰فروردین در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارگردید.

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت سازمان بهزیستی کشور

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!