در گفتگو با راهیار بنیاد هدایت در استان البرز مطرح شد؛

هیئت محبان حضرت زهرا؛ محفلی که بیش از ۱۰۰ خانواده شبکه امامت را دور هم جمع می‌کند

هیئت محبان حضرت زهرا؛ محفلی که بیش از ۱۰۰ خانواده شبکه امامت را دور هم جمع می‌کند
مجتبی عظیمی
0
۰۹ خرداد ۱۴۰۲

سال ۱۴۰۱ شبکه امامت استان البرز تصمیم به تأسیس هیئتی گرفتند که محفلی معنوی برای بیش از ۱۰۰ خانواده از امامان محله و شبکه شریکه الامام است. هیئتی که حالا محلی نیز برای دورهمی صمیمی امامان محله و محفل انس همسران و فرزندان شده است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام محسن ملکی راهیار بنیاد هدایت در استان البرز با اشاره به فعالیت های هیئت محبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) اظهار داشت: این هیئت ویژه امامان محله و شبکه شریکه الامام استان البرز است که از سال گذشته تأسیس شده و به صورت ماهانه فعالیت دارد و تا کنون ۱۱ جلسه برگزار شده است.

وی ادامه داد: هیئت محبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) هر جلسه به درخواست مدیران ادارات تبلیغات در یک شهرستان به میزبانی یکی از امامان محله در مسجد محل خدمت او برگزار می شود. امامان محله و خانواده ها دور هم جمع می شوند و از اساتید دعوت می شود که با مباحث اخلاق و بیان معارف امامت جمع امامان محله و شبکه شریکه الامام را نورانی می کنند.

حجت الاسلام ملکی تدارک ویژه برای فرزندان امامان را نیز از برنامه های این هیئت عنوان کرد و گفت: در کنار هیئت، مهد کودک برای بچه ها برقرار است و هیئت علاوه بر فضای علمی و معنوی گعده ای برای امامان محله و محلی برای انس و هم نشینی شبکه شریکه الامام محسوب می شود و هیئت طوری شده که دلبستگی خوبی بین همسران امامان و شبکه شریکه الامام ایجاد کرده و گاهی که زمان برگزاری هیئت دیر می شود همسران امامان گله می کنند.

گفتنی است، برنامه های این هیئت با حضور بیش از ۱۰۰ امام محله و خانواده های آن ها برگزار می شود و پس از قرائت قرآن و حدیث کساء، اساتید محترم به سخنرانی می پردازند و پس از محفل روضه خوانی اهل بیت(ع)، امام محله میزبان به بیان گزارش فعالیت های و ارائه تجربیات خود می پردازد و مورد تقدیر قرار می گیرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!