دومین جلسه توجیهی عملیات مسجد به مسجد برگزار شد

دومین جلسه توجیهی عملیات مسجد به مسجد برگزار شد
مجتبی عظیمی
0
۱۳ خرداد ۱۴۰۲

دومین جلسه توجیهی طرح ملی «مسجد به مسجد» با حضور همسنگران بنیاد هدایت به صورت حضوری برگزار شد و همزمان نیز جمعی از همسنگران به صورت مجازی در بستر نرم افزار قرار به گفت و گو و مباحثه پرداختند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، جلسه توجیهی عملیات مسجد به مسجد شنبه ۱۳ خرداد به صورت حضوری در معاونت راهبری بنیاد هدایت برگزار شد و همزمان نیز جمعی از همسنگران به صورت مجازی در بستر نرم افزار قرار در نشست حاضر شدند و  به گفت و گو و مباحثه پرداختند.

حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت، در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی مناسب تاکید کرد و گفت: عملیات را در یک استان به صورت نمونه شروع می کنیم و قبل از سفر در مورد اینکه چگونه با مدیر شهرستان ارتباط بگیریم و چطور در مسجد مدیریت کنیم که به نتیجه مطلوب برسیم و در پاسخ به اشکالات و…  لازم است برنامه ریزی دقیق و طراحی مناسب داشته باشیم .

وی پیوست رسانه ای را دغدغه خود عنوان کرد و گفت: ۲ گروه رسانه ای در این عملیات همراهی خواهند کرد و در برخی شهرستان ها حضور پیدا خواهند کرد. اما باید طراحی کنیم چه پیوست های  رسانه ای می توانیم داشته باشیم تا نتایج مطلوبتری را شاهد باشیم.

در ادامه حجت الاسلام جعفری مسئول راهیاری بنیاد هدایت بر مرور گفتمان امامت تأکید کرد و گفت: گروه های اعزامی به شهرستان ها لازم است در جلسات حضوری و مجازی و برنامه های قبل از سفر گفتمان امامت را مرور کنند و مسئولین گروه ها نقش افراد را تعیین کنند و نکته دیگر اینکه حتما قبل از سفر بر هماهنگی های لازم تاکید کنید تا مساجد و امامان محله سریع تر  هماهنگ شوند و شاهد ناهماهنگی ها در برگزاری هرچه مطلوبتر برنامه ها نباشیم.

گفتنی است در ادامه نشست راهیاران و اعضای تیم ها عملیاتی طرح به مسجد به مسجد به گفتگو و مباحثه پیرامون برنامه ها و چگونگی انجام مطلوبتر عملیات پرداختند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!