مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:

با تمام توان و ظرفیت طرح امام محله را اجرا می‌کنیم

با تمام توان و ظرفیت طرح امام محله را اجرا می‌کنیم
بنیاد هدایت
0
۰۴ دی ۱۳۹۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: با تمام توان و قدرت تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم و روحانیان و طلاب را پای طرح امام محله بیاوریم و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، با اشاره به فعالیت‌های امامان محله و روحانیان مستقر در این استان گفت: در استان یزد ۵۰ روحانی مستقر و ۲۷ امام محله در پایگاه‌های حاشیه شهر به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم مشغول هستند.

وی در ادامه افزود: ظرفیت‌های زیادی در استان یزد وجود دارد و در مجموع تلاش می‌کنیم کارها فارغ از سهمیه استان یزد در سطح استان به شکل پررنگ‌تری اجرا شود.

حجت‌الاسلام نجیمی، با بیان این‌که در شهر یزد ۱۲۷ محله فاقد امام محله شناسایی شده است، اظهار داشت: برای هر محله یک روحانی تحت عنوان امام محله انتخاب می‌کنیم تا فراتر از آن چیزی که مرکز انتظار دارد،‌ این طرح را گسترش بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً بر هیچ‌کس پوشیده نیست که طرح امام محله جزو زیرساختی‌ترین کارها است زیرا هزینه‌های نظام را پایین می‌آورد و مشارکت مردم را بیشتر می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به سیره علمای سلف تصریح کرد:  در تمام مناطق روستایی و شهری در هر جایی‌که علمای ما با مردم زندگی کرده‌اند و نقش راهبری و رهبری را ایفا کرده‌اند هم‌محله آباد بوده و هم آثار و برکاتش به مردم و دین رسیده است.

وی ادامه داد: اگر از ابتدای انقلاب روی این بحث سرمایه‌گذاری کرده بودیم، آورده ما امروز بالاتر از این بود، امروز هم هرچه در این مسیر کار و تلاش کنیم خروجی آن در آینده برای ما بیشتر و بهتر خواهد بود و به‌جا است که سازمان تبلیغات اولویت کار تبلیغ را این طرح قرار دهد.

حجت‌الاسلام نجیمی تصریح کرد: با تمام توان و قدرت تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به وجود آمده استفاده کنیم و روحانیان و طلاب را پای طرح امام محله بیاوریم و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات توجیهی طرح امام محله و به‌ویژه دیدار با امامان محله از نزدیک آثار و برکات فراوانی دارد و اگر همراه با بازدید میدانی و ارائه الگوهای موفق و تجربه نگاری باشد، این آثار و برکات ملموس‌تر می‌شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!