معاون راهبری بنیاد هدایت:

بنیاد هدایت، به دنبال تعالی شبکه امامان مساجد در کشور است

بنیاد هدایت، به دنبال تعالی شبکه امامان مساجد در کشور است
بنیاد هدایت
0
۰۷ دی ۱۳۹۹

معاون راهبری بنیاد: آنچه که در بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال آن هستیم تعالی شبکه امامت در کشور از طریق رشد و ارتقاء و سامان‌دهی امامان مساجد و باالتبع مساجد کشور است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام محلاتی، در گفتگو با روابط عمومی این اداره بیان توضیحاتی در خصوص اهداف و فعالیتهای این بنیاد پرداخت و عنوان کرد: آنچه که در بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال آن هستیم تعالی شبکه امامت در کشور از طریق رشد و ارتقاء و سامان‌دهی امامان مساجد و باالتبع مساجد  کشور است.

معاون راهبری بنیاد هدایت با اشاره به این سخن رهبر در خصوص اهمیت نقش مساجد در محلات که فرمودند: «مسجد محل جنبش و حرکت های اسلامی بوده و  محلی است که از آن باید امور اداره بشود.» اظهار داشت: طبیعتاً امام محله روح مسجد است که به مسجد حیات می بخشد و این پایگاه خودسازی و انسان سازی را به قلب تپنده محله و مرکز فرماندهی جهت حل مسائل محله توسط مردم در محل تبدیل می کند .

وی در ادامه افزود: در سایه خدمت به مردم و جامعه فرآیند، خودسازی مردم زمینه سازی می شود وشکل دهی جامعه ولایی نیز در راستای نیل به تمدن اسلامی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام محلاتی در پایان خاطرنشان کرد: در بنیاد هدایت برای این هدف مهم، برنامه ریزی و تلاش می کنیم و مصمم هستیم در آینده نزدیک نتایج درخشانی حاصل شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!