مدیرعامل بنیاد هدایت:

طرح امام محله در راستای تقویت وضعیت فرهنگی جامعه شکل گرفته است

طرح امام محله در راستای تقویت وضعیت فرهنگی جامعه شکل گرفته است
بنیاد هدایت
0
۳۰ دی ۱۳۹۹

رئیس بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح امام محله در راستای تقویت وضعیت فرهنگی جامعه اسلامی بوده و با انجام کار تبلیغاتی، گفتمان‌سازی و الگوسازی در حال تقویت این طرح هستیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان بعدازظهر سه شنبه در سرکشی از پایگاه فرهنگی اجتماعی قلعه حسن گرگان با اشاره به اجرای طرح «امام محله»، اظهارکرد: با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که امام پایگاه در محلات، با محوریت فرهنگی و اجتماعی مسائل را به عهده بگیرد و در واقع سازمان تبلیغات با اجرای این الگو در کلان به دنبال برنامه‌ریزی محله‌ای است تا روحانی با کمک هسته تحول محله که از نخبگان آن محل تشکیل می‌شود، کارها را پیش ببرد.

وی بیان کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی از  طرح امام محله، در راستای فراهم کردن مقدمات شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

رئیس بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این طرح در راستای تقویت وضعیت فرهنگی جامعه اسلامی بوده و با انجام کار تبلیغاتی، گفتمان‌سازی و الگوسازی در حال تقویت این طرح هستیم.

میرمحمدیان ادامه داد: به موجب این طرح، هر امام جماعت مسجد محله، امام آن محله محسوب می‌شود و به مباحث و مسائل مختلف محله پرداخته و در راستای حل و فصل آنها تلاش می‌کند.

قائم مقام معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد نگاه تسهیل‌گرانه داشته باشد و در همین راستا در این طرح به امامان محله بسته‌های خدماتی شامل؛ خدمات محتوایی، آموزشی، مشاوره و خدمات رسانه‌ای ارائه خواهد شد.

وی گفت: یک روحانی در طرح امام محله صرفاً پیش نماز یک مسجد نیست بلکه باید تمام نیازمندی های محله را رصد کند و کارکرد او حاکمیتی است.

منبع» خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!