مدیرعامل بنیاد هدایت:

۸۰ هزار امام محله در کشور بکارگیری می شود

۸۰ هزار امام محله در کشور بکارگیری می شود
بنیاد هدایت
0
۳۰ دی ۱۳۹۹

 قائم مقام معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح امام محله در ۸۰ هزار محله کشور خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان بعدازظهر سه شنبه در نشست با مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های گلستان اظهارکرد: ۸۰ هزار امام محله در محلات کشور به کارگیری می‌شود.

میرمحمدیان افزود: امام محله حکمران یک محله بوده و تلاش‌های وی خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: ارتقای امامان محله برای حل مشکلات محله‌ها با شناسایی مردم و ظرفیت‌های هر محله، مهم‌ترین مأموریت بنیاد هدایت در سازمان تبلیغات اسلامی است که برای تحقق آن سه مؤلفه الگوسازی، گفتمان سازی و جریان سازی پیش بینی شده است.

میرمحمدیان گفت: روحانی در نقش راهبر وظیفه راهبری جامعه را بر عهده دارد و باید در حوزه حل مسئله مردم ورود کند.

قائم مقام معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه محور اصلی بیانیه گام دوم است و واگذاری امور به مردم با محوریت مساجد و روحانیان می‌تواند موجب تحقق منویات رهبری شود.

وی ادامه داد: برای موفقیت یک امام محله، نیازمند اقناع اندیشه، اشباع انگیزه، رشد مهارت، جرأت اقدام، پشتیبانی تخصصی، رفع موانع، بازخودگیری مداوم، استقلال و بالندگی آن امام است.

میرمحمدیان در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد نگاه تسهیل‌گرانه داشته باشد و در همین راستا در این طرح به امامان محله بسته‌های خدماتی شامل؛ خدمات محتوایی، آموزشی، مشاوره و خدمات رسانه‌ای ارائه خواهد شد.

وی گفت: اعتماد به نفس و کرامت نفس دو عنصر مهم است که اگر این دو در انسان نهادینه شود شاهد آسیب‌های کمتری در جامعه خواهیم بود.

قائم مقام معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای به روز بودن و تحقق شاخصه‌های یک امام محله باید تمام ظرفیت‌ها را برای امام پای کار بیاوریم و خود امام هم از تمام ظرفیت مردم استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!