سومین نشست راهیاران استانی بنیاد هدایت در اهواز برگزار شد

سومین نشست راهیاران استانی بنیاد هدایت در اهواز برگزار شد
بنیاد هدایت
0
۰۷ بهمن ۱۳۹۹

سومین نشست هم اندیشی راهیاران استانی بنیاد هدایت کشور، مزین به نام شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ هشام صیمری، در مسجد ولایت اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ سومین نشست راهیاران استانی بنیاد هدایت، با هدف ارتقاء سطح کیفی فعالیت امامان محله، مزین به نام شهید شیخ هشام صیمری، از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و با حضور راهیاران استانی بنیاد هدایت سراسر کشور، در مسجد ولایت اهواز برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام موسوی، از شاگردان و دوستان شهید صیمری، اظهار کرد: در مورد شخصیت شهید صیمری کتابهای زیادی می‌توان نوشت، این شهید بزرگوار در زمینه مبارزه با وهابیت مطالعات بسیاری داشت و با استقرار در یکی از مناطق کم برخوردار اهواز، اقدام به انجام فعالیت های مختلف فرهنگی کرد.

وی افزود: از جمله کارهای مهم ایشان می توان به تاسیس مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع)، برگزاری نمایشگاه کتاب الغدیر در منطقه ای که فرقه خبیث وهابیت در آنجا در حال فعالیت بود و راه اندازی نهضت فاطمی در آن منطقه بود.

حجت الاسلام پاکباز، امام جماعت مسجد فاطمیه اهواز هم گفت: وظیفه ذاتی هر روحانی انجام کارهای فرهنگی است و پیش نیاز انجام این کارها اخلاص داشتن است.

وی بیان کرد: ویژگی بارز شهید صیمری اخلاص او بود و همین شاخصه باعث شد که این شهید عزیز در زمینه اجرای کارهای فرهنگی در محله خود بسیار مبتکر و خلاق باشد.

در پایان مراسم، از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، از خانواده شهید شیخ هشام صیمری تجلیل به عمل آمد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!