تجربه نگاری راهیاران استانی بنیاد هدایت در استان خوزستان

تجربه نگاری راهیاران استانی بنیاد هدایت در استان خوزستان
بنیاد هدایت
0
۰۹ بهمن ۱۳۹۹

معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت در سفر به شهرهای استان خوزستان از فعالیت‌های امامان برتر بازدید کرده و  به صورت عملی تجربه نگاری از فعالیت امامان را تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام امید محلاتی،‌ معاون راهبری بنیاد هدایت،‌ با اشاره به برنامه‌های روز دوم نشست‌هم‌اندیشی راهیاران استانی در اهواز که مزین به نام شهید شیخ هشام صیمری در حال برگزاری است، گفت: برای اولین بار در یک نشست ملی در این سطح، راهیاران از تمامی استان های کشور در شهرهای یک استان حاضر شده و از امامان محله و مساجد منتخب استان بازدید و به راهیاری و تجربه نگاری  امامان محله پرداختند.

وی در ادامه افزود: بر اساس این برنامه، راهیاران استانی بنیاد هدایت در سراسر کشور با حضور در ادارات شهرستان استان خوزستان با روند اقدامات مدیران سازمان تبلیغات در عرصه امامت محلات از نزدیک آشنا شدند.

حجت‌الاسلام محلاتی اظهار کرد: راهیاران منطقه‌ای و استانی بنیاد هدایت در سفر به شهرهای استان خوزستان از فعالیت‌های امامان برتر بازدید کرده و  به صورت عملی تجربه نگاری از فعالیت امامان را تمرین کردند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های شوش، اندیمشک، دزفول، اهواز، شادگان، خرمشهر، آغاجری، رامهرمز و … برخی از شهرستان‌هایی بودند که راهیاران استانی در آن حضور پیدا کرده و با فعالیت‌های امامان محلات،‌ روستاها و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی آشنا شدند.

معاون راهبردی بنیاد هدایت خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت به مناطق هدف بنیاد علوی در استان خوزستان سفر کرده و در جلسات توجیهی و هم‌اندیشی نهاد پیشرفت بنیاد علوی در خرمشهر، شلمچه و شادگان شرکت کردند.

وی ادامه داد: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های آموزشی توجیهی راهیاران برگزار شده و راهیاران در این نشست با طرح مسائل و موضوعات مورد نیاز راهیاری با مدل‌ها و نمونه‌ها و تجربیات موفق امامان در مساجد استان خوزستان آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام محلاتی تاکید کرد: در استان خوزستان فعالیت‌های گسترده و شایسته‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی،‌ اجتماعی‌،‌ مذهبی و … از سوی امامان محلات،‌ روستاها و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است که با تجربه نگاری از آنان و معرفی الگوهای موفق می‌توان این فعالیت‌ها را به سراسر کشور تسری داد.

وی در پایان گفت: همچنین به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، راهیاران استانی بنیاد هدایت در منزل شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی، شهید کامبیز مرادی نسب و منزل شهیدان محمد، کاظم و یدالله دیناروند حضور یافته و از مادر آنان تقدیر و تجلیل کردند.

شایان ذکر است، پیش از این دو نشست‌ هم‌اندیشی شهید فخری زاده و شهید فهمیده با هدف آشنایی راهیاران استانی با نرم‌افزار امامت در تهران و قم برگزار شده بود.

گفتنی است، شهید صیمری یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی بود، او به سبب مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(علیه‌السلام) در شامگاه سوم تیرماه سال ۱۳۸۶ در منطقه کوی علوی اهواز از سوی عوامل جنایتکار وهابی به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!