مدیر تبلیغات اسلامی آبادان:

مسئله مسجد از محوری ترین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است

مسئله مسجد از محوری ترین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است
بنیاد هدایت
0
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

حجت الاسلام رویوران،‌ مدیر تبلیغات اسلامی آبادان در حاشیه دیدار و سرکشی راهیاران استانی بنیاد هدایت از فعالیت‌های امامان محله،‌ روستا و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان آبادان گفت: مسئله مسجد از محوری ترین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام رویوران در ادامه افزود: تلاش برای اطلاع رسانی و روشنگری در مورد شیوع ویروس کرونا در این دوران که مساجد تعطیل بود از جمله فعالیت های مهم امامان جماعات بوده است.

وی اظهار داشت: سوق دادن فعالیت ها به مساجد به عنوان محوری ترین و معنوی ترین مکان ها، از مهمترین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است و در دوران تعطیلی مساجد ارتباط با جوانان و سایر اقشار از طریق فضای مجازی در برخی از موارد برقرار بود.

شایان ذکر است، برای نخستین بار در یک نشست ملی در این سطح، راهیاران از تمامی استان های کشور در شهرهای یک استان حاضر شده و از امامان محله و مساجد منتخب استان بازدید و به راهیاری و تجربه نگاری  امامان محله پرداختند.

گفتنی است،‌ نشست‌هم‌اندیشی راهیاران استانی بنیاد هدایت که مزین به نام شهید شیخ هشام صیمری شده بود، به مدت چهار روز در اهواز برگزار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!