مدیر عامل بنیاد هدایت خبر داد:

حل مشکلات محلات خوزستان با اجرای گفتمان امام محله

حل مشکلات محلات خوزستان با اجرای گفتمان امام محله
بنیاد هدایت
0
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: نشست هم اندیشی راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت، ثمرات بسیار خوبی هم برای استان خوزستان و هم برای کشور در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، در حاشیه نشست هم اندیشی راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت با بیان توضیحاتی درباره اجرای طرح امام محله پرداخت و گفت: در اجرای طرح امام محله، بنا را بر ارتقاء امامان محله قرار داده ایم که در این طرح به جای استفاده از روش معمول کلاسیک، از روش ترکیبی راهیاری استفاده کرده ایم که نقش محوری را نیز راهیاران بر عهده دارند.

وی درباره برگزاری سومین نشست هم اندیشی راهیاران بنیاد هدایت که مزین به نام روحانی شهید صیمری شده است،‌ در ادامه افزود: هدف از برگزاری این نشست، ارتقاء راهیاران و شبکه سازی راهیاری است.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان اظهار داشت: این نشست شامل یک برنامه پیچیده چند بعدی در دایره وسیعی متشکل از ۱۴ – ۱۵ شهرستان در سطح استان خوزستان بوده که هم جنبه کارگاهی داشته است و هم آموزشی و هم اندیشی که امیدواریم ثمرات بسیار خوبی هم برای استان خوزستان و هم برای کشور در پی داشته باشد.

 وی در پاسخ به این سئوال که « برای نیازمندی های استان خوزستان به شکل خاص، چه برنامه ای تدارک دیده شده است» ابراز داشت: اگر طرح امام محله تبیین شده و این انسجام اجتماعی ایجاد شود و شبکه های مردمی و حلقه های میانی حول محور مساجد و امام محله ایجاد بشود، با توجه به ظرفیتی که در این سال ها و دهه ها به برکت حضور آیت الله موسوی جزایری و اکنون نیز توسط حجت الاسلام موسوی فرد ایجاد شده است، قطعا بخش عمده ای از این مشکلات حل خواهد شد.

 مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه یادآور شد: با توجه به حوزه های علمیه ای که در سطح استان خوزستان وجود دارد و روش تربیت میدانی ای که در پیش گرفته شده امیدواریم به زودی شاهد نتایج ثمربخش این اقدامات باشیم.

 وی در پاسخ به نحوه ارزیابی نشست هم اندیشی راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت با عنوان شهید صیمری، گفت: علیرغم طراحی پیچیده ای که برای برگزاری این نشست در نظر گرفته شده بود اما به لطف خداوند متعال بسیار خوب و با دقت و جدیت برگزار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!