معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

حل مسائل اجتماعی جز به همت امامان صالح محقق نخواهد شد

حل مسائل اجتماعی جز به همت امامان صالح محقق نخواهد شد
بنیاد هدایت
0
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بحمدالله بنیاد هدایت، آرام آرام آن انسجام داخلی را دارد پیدا می کند و باوری که نسبت به این حرکت و بایسته هایی که در این مسیر باید داشته باشد در حال شکل گرفتن است.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در حاشیه نشست راهیاران استانی بنیاد هدایت، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در تعالی شبکه امامت اظهار داشت: اهمیت این حرکت مبارک که به واسطه شما و تلاش و زحمتی که در میدان مبارزه و مجاهدت خواهید داشت، سبب ماندگاری این جریان عمومی میان مردم و امامت جامعه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که «توسعه و ترویج این تفکر که حل مسائل اجتماعی جز به همت امامان صالح، پا به کار، توانمند و دغدغه مند به مسائل اجتماعی و فرهنگی محقق نخواهد شد» در ادامه افزود: اگر همت مجاهدانه شما استمرار پیدا کند، هم باور اتفاق می افتد و هم این باورها تبدیل به رفتار و عمل و حضور ما در میدان خواهد شد.

 حجت‌الاسلام عزت زمانی در ادامه با اشاره به این نکته که ما در این عرصه، جلوه ای از مجاهدت های از نوع جهادی و دفاع مقدسی را تجربه می کنیم، اظهار داشت: این سرزمین جلوه ای بی نظیر از مجاهدت هایی است که امام راحل، مردان و جوانان خود را در آن تربیت کرد و انقلاب را در مرتبه ای از تمدن سازی به واسطه حرکت های مردان بی ادعا و سربازان خود هم به عالم نشان داد و هم زمینه تحقق این آرمان را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: بحمدالله بنیاد هدایت، آرام آرام آن انسجام داخلی را دارد پیدا می کند و باوری که نسبت به این حرکت و بایسته هایی که در این مسیر باید داشته باشد در حال شکل گرفتن است.

معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جامع و تفکر مبارکی بین امامان محله و امامان روستا در حال شکل گرفتن است، هر چقدر کنشگرانی که وسط میدان، سکان دار هستند و فرمان این حرکت را به دست دارند قوت و ارتباط مستمر و مؤمنانه ای داشته باشند این پیوندها و گره ها مستحکم تر خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما باید یک امام به قدر توان، تمام عیار باشیم تا بتوانیم این باور را به دیگران منتقل کنیم و بخواهیم تا این راه را با قوت پیش ببرند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!