آئین تجربه نگاری از امامان روستا و امامان محله در رامهرمز برگزار شد

آئین تجربه نگاری از امامان روستا و امامان محله در رامهرمز برگزار شد
بنیاد هدایت
0
۱۳ بهمن ۱۳۹۹

در راستای عملیات شهید صیمری با حضور راه‍یاران استانی بنیاد هدایت، تجربه نگاری از فعالیت های امامان روستا و امامان محله شهرستان رامهرمز صورت گرفت.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، مدیر تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: در راستای  همفکری  در فعالیت‌های شاخص اجتماعی و فرهنگی با حضور راهیاران استانی بنیاد هدایت، جهت شناسایی و تجربه نگاری و استفاده از تجربیات امامان روستا، محلات و پایگاه های اجتماعی، این طرح در سراسر استان با حضور اعضای بنیاد هدایت در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: تجربه نگاری  از محلات برتر استان خوزستان با عنوان طرح شهید صیمری طی دو روز با حضور شبکه راهیاری استانی بنیاد هدایت انجام شده که امامان چهار منطقه شهری و روستایی شهرستان در این طرح  حضور داشته اند.

 مدیر تبلیغات اسلامی رامهرمز در ادامه تصریح کرد: در این عملیات، صاحبان طرح و ایده که توانسته‌اند فعالیت‌های شاخص اجتماعی را در مساجدشان ساماندهی کنند در شهرستان ها شناسایی و مورد تجلیل و تکریم و تجربه نگاری قرار میگیرند.

وی اظهار داشت: با توجه به بدیع بودن موضوع کرونا و لزوم مواجهه معقول و منطقی با این بیماری در مساجد، تجربه نگاری از امامان پیشران و صاحب طرح و برنامه‌های خلاقانه توسط شبکه راهیاری با هدف ارائه الگوها و تجربیات موفق به سایر امامان و تولید محصولات آموزشی و ترویجی انجام شده است.

 حجت‌الاسلام عسکرزاده در پایان گفت: مساجد بازدید شده شامل، امامان روستا، محلات وپایگاه اجتماعی است که در مناطق حاشیه شهر بوده و اهم فعالیت ایشان ایجاد سلامت و مراقبت به صورت محله محور با همکاری بسیج مردمی، خدمت‌رسانی به محرومین و آسیب دیدگان کرونایی در محلات با بسیج نیروها در مسجد و تغسیل، تکفین و تفقد و دلجویی از بازماندگان کرونایی بخشی از برنامه‌های این امامان بوده است.

منبع: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!