حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی:

پیگیری مطالبات رهبری از مهمترین وظایف بنیاد هدایت است

پیگیری مطالبات رهبری از مهمترین وظایف بنیاد هدایت است
بنیاد هدایت
0
۱۳ بهمن ۱۳۹۹

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید نظام اولویت‌ها و مسائل روی زمین انقلاب اسلامی و اسلام ناب در این شبکه کار شود و به دنبال این باشیم که اولویت‌های رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در جمع مدیر و معاونان بنیاد هدایت گفت: با وجود خدمات و مجاهدت‌های ارزنده‌ای که تا امروز صورت گرفته است،‌ باید بگوییم که تا رسیدن به مقصد و هدف راه زیادی مانده است.
وی در ادامه با اشاره به این‌که در گسترش این گفتمان باید مسئله‌های بین‌المللی را نیز در نظر بگیریم، افزود: اگر کسی ذره‌ای زیست‌بوم کشورهای مسلمان هم‌جوار و منطقه را بشناسد تصدیق می‌کند که این گفتمان در آن کشورها نیز گره‌گشا و شفابخش است.


حجت‌الاسلام و المسلمین قمی اظهار داشت: کار سنگین،‌ دشوار و پرپیچ و خمی پیش رو است،‌ حوزه‌های علمیه، حاکمیت و ساختارهای اجتماعی ما با گفتمان امامت ارتباط برقرار نکرده‌اند و به قدر کفایت پشتوانه‌های علمی و پژوهشی اینجا رقم نخورده است.
وی تصریح کرد: برداشت من این است که این کار ذو ابعاد است و طیف‌های مختلفی از روحانیان با توانمندی‌های متعدد باید کنار هم بنشینند و کار جمعی و تیمی مؤثری انجام دهند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت کار شبکه‌ای بیان کرد: این کار هم طریقیت دارد و باید شبکه‌ای برای انتقال مقاصد ولی خدا به جامعه ایجاد شود و هم موضوعیت دارد و حتماً باید اقامه شود.
وی ادامه داد: باید نظام اولویت‌ها و مسائل روی زمین انقلاب اسلامی و اسلام ناب در این شبکه کار شود و به دنبال این باشیم که اولویت‌های رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب می‌خواهد مردم خودشان،‌ خودشان را جدی بگیرند، این موضوعی است که می‌توان در عالم طلبگی روی آن حرف زد و شاید بتوان گفت مسئله اول انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این‌که ما هزار مسئله و درد داریم، ادامه داد: ما می‌خواهیم به مردم بگوییم هستند کسانی که می‌اندیشند و برایتان کار می‌کنند، شبکه امامت باید این مسئله را پوشش دهد که مردم تصمیم بگیرند برخیزند و مسئله خودشان را خودشان حل کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پایان گفت: مهم‌ترین وظیفه بنیاد هدایت تعالی شبکه امامت است و در این راه منتظر منابع یا امکانات نباشد و کار را جلو ببرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!