دومین نشست هم اندیشی راهیاران استانی

دومین نشست هم اندیشی راهیاران استانی
بنیاد هدایت
0
۲۰ بهمن ۱۳۹۹

هدف اصلی بنیاد هدایت ارتقاء و رشد امام است و تمامی خدمات و فعالیتهای این بنیاد معطوف به این هدف مرکزی است. یکی از خدمات مهم و نوپدیدی که بخشهای عملیاتی «بنیاد هدایت»، به امامان روستا، شهر و پایگاه های فرهنگی اجتماعی ارائه می دهد، خدمت «راهیاری» است. راهیاری در شکل فعلی و در امور فرهنگی مقوله ای جدید است که در حوزه «امامت محله» برای نخستین بار توسط بنیاد هدایت به صورت رسمی آغاز شده و «معاونت راهبری» بنیاد هدایت، ارائه این خدمت را برعهده گرفت است. به این منظور شبکه ای از راهیاران تشکیل و برای توجیه، ارتقاء و ایشان مدیریت کرده و برنامه ریزی های گوناگونی در این مورد انجام داده است.

 

 

 

برای این هدف مهم، یکی از راهکارهای معاونت راهبری بنیاد، تشکیل جلسات، دوره‌ها و نشستهای آموزشی برای راهیاران منطقه‌ای، استانی و شهرستانیست.

نشست آموزشی شهید فخری زاده (ره)، دومین نشست جمعی برای راهیاران استانی بود که در هفته سوم آذرماه سال ۱۳۹۹ به مدت سه روز در ساختمان ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد.


برگزاری کارگاههای آموزشی، حلقه‌های مباحثه، جلسات تبادل نظر و هم‌افزایی، سخنرانی‌های تشکیلاتی با حضور سردار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حاج حسین یکتا و برخی دیگر از اساتید و محفل عهد مشترک تشکیلاتی مهمترین برنامه های این نشست بودند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!