مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر خبر داد:

تلاش امامان محله خرمشهر برای رفع معضل طلاق و سلاح‌های غیرمجاز

تلاش امامان محله خرمشهر برای رفع معضل طلاق و سلاح‌های غیرمجاز
بنیاد هدایت
0
۲۴ بهمن ۱۳۹۹

مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر گفت: یکی از معضلات موجود در شهرستان بحث طلاق است که در ۶ ماه گذشته توانسته‌ایم ۱۲ پرونده طلاق را مختومه کنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام رضا حیدری نژاد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، گفت: زکات علم نشر آن است، یعنی علمی که شما دارید نباید بماند و باید به دست مردم برسانید.
وی در ادامه افزود: این کار نیازمند آن است که طلاب و روحانیان به شهرها و روستاها رفته و مستقر شوند یا به مناطق مختلف هجرت کنند و به تبلیغ دین،‌ گسترش ولایت اهل‌بیت(ع) و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
حجت‌الاسلام حیدری نژاد، با اشاره به گفتمان امام محله‌، اظهار کرد: گفتمان امام محله در حوزه امام صادق(ع) خرمشهر نهادینه شده و ما در همه روستاهای خرمشهر یک امام داریم که یا مستقر هستند یا به صورت مرتب تردد می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت امامان روستا و محلات در شهرستان خرمشهر، افزود: یکی از معضلات موجود در شهرستان بحث طلاق است که در ۶ ماه گذشته توانسته‌ایم ۱۲ پرونده طلاق را مختومه کنیم.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر یادآور شد: یکی دیگر از معضلات موجود در منطقه بحث سلاح‌های غیرمجاز و تیراندازی در مجالس است که توانسته‌ایم تعدادی از سلاح‌های شکاری را در منطقه جمع‌آوری کنیم.
وی با بیان این‌که پرداختن به علم بدون تبلیغ دین نفعی ندارد، تصریح کرد: همان‌طور که پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود «افضل اعمال امتی انتظار الفرج » و نفرمود«قول امتی» عمل به سیره معصومان(ع) بسیار مهم است و باید سعی کنیم هر چه درس خوانده‌ایم به صورت عملی در زندگی و رفتارمان تطبیق بدهیم.
حجت‌الاسلام حیدری نژاد، با بیان این‌که دفاع از ولایت را باید به صورت عملی دنبال کنیم، تأکید کرد: حدیثی از امام صادق(ع) است که می‌فرماید هر زمان خواستید به حرم امام حسین(ع) بروید اگر رسیدید و قلبتان شکست و اشک چشمانتان جاری شد، به زیارت بروید و اگر این اتفاق نیفتاد، برگردید؛ از این‌رو هر وقت دیدید که منبرتان تأثیر دارد بدانید که به آنچه گفته‌اید عمل کرده‌اید.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!