ابتکار جالب امام محله عباس آباد سی سخت | خدمات رسانی آنلاین به اهالی زلزله زده

ابتکار جالب امام محله عباس آباد سی سخت | خدمات رسانی آنلاین به اهالی زلزله زده
بنیاد هدایت
0
۰۴ اسفند ۱۳۹۹

امام محله عباس آباد سی سخت با اجرای طرح نیازسجی آنلاین زلزله زدگان، اجرای این طرح را راستای حفظ عزت، شأن و کرامت خانواده‌های آسیب دیده از زلزله اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام توکلی مهر سفیر و روحانی جهادی اداره تبلیغات شهرستان دنا، خدمات رسانی به زلزله زدگان محله به محله را به صورت آنلاین انجام می دهد.
طلاب جهادی زلزله زدگان سی سخت را تنها نگذاشتند
امام محله عباس آباد سی سخت در این رابطه گفت: به منظور تسهیل فرایند امداد رسانی، پرسشنامه آنلاین نیاز سنجی طراحی گردید و در گروه مجازی محله به اشتراک گذاشته شد. با خروجی این نیاز سنجی لیست کلیه نیازها در کمتر از ۱ ساعت مشخص گردید و مطابق آن امداد رسانی در حوزه های مختلف با مراجعه حضوری تیم جهادی به منزل اهالی انجام گرفت که نتیجه آن تشکیل نشدن هیچ صفی برای دریافت کمک ها بود.
وی افزود: از ابتدای وقوع زلزله با رایزنی توانستیم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و همچنین گروه های مختلف جهادی را در مسجد محله مستقر کنیم و با تشکیل کارگروهی از جوانان محله، خدمات رسانی آغاز شد.
این روحانی جهادی با بیان اینکه مردم زلزله زده شهر سی سخت مردمی بافرهنگ و عالم پرور هستند، اظهار کرد: مردم شهرستان دنا افراد سخت کوشی هستند که در تمامی فعالیت های فرهنگی و مذهبی و ایام الله ها حضور فعال داشته و دارند، پس حفظ شأن و عزت این افراد بر ما واجب است و نباید به خاطر مسائل و درخواست ها، عزت این مردم را پایین بیاوریم .
امام محله عباس آباد سی سخت با اشاره به اینکه هدف ما در طرح نیازسنجی آنلاین حفظ عزت، شأن و کرامت خانواده‌های آسیب دیده از زلزله است، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و امداد رسانی بر اساس نیاز، اولویت اصلی گروه جهادی محله می باشد.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!