در سومین جلسه کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد؛

مشکلات ساختاری، مدیریتی و مالی مساجد بررسی شد

مشکلات ساختاری، مدیریتی و مالی مساجد بررسی شد
بنیاد هدایت
0
۱۸ اسفند ۱۳۹۹

دبیر کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد در ارائه گزاشی از سومین جلسه کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد، گفت: در این جلسه پیرامون مشکلات ساختاری، مدیریتی و مالی مساجد مباحثه شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ محمد همایونفر دبیر کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد ضمن ارائه گزارشی از سومین جلسه‌ این کمیته، اظهار داشت: نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای اصلی مرتبط با امر مسجد در این جلسه حضور داشتند که از دیدگاه‌ها و نظرات آنها بهره بردیم.
وی با بیان اینکه در این جلسات کلان مسئله‌ها مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: کار این کمیته بررسی پیش‌نویس‌های مرتبط با سند ملی مسجد است. یک به یک پیش‌نویس‌های آماده شده در کمیته تحقیق را مورد بررسی قرار می‌دهد تا ان شاء لله مراحل تدوین سند ملی مسجد تکمیل شود.
دبیر کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد تصریح کرد: در این جلسه پیرامون مسائل ذیل سرفصل مشکلات ساختاری، مدیریتی و مالی مساجد مباحثه صورت گرفت.
همایونفر با اشاره به فرآیند کاری کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد، افزود: نکاتی که اعضای این جلسه گفتند به کمیته تحقیق ارجاع داده می شود و روی پیش نویس اعمال می شود.
وی کار تدوین سند ملی مسجد را امری تخصصی و زمان‌بر توصیف کرد و گفت: پس از تهیه پیش‌نویس، در حلقه‌های مشورتی از نظر صاحب نظران و اندیشمندان نیز بهره خواهیم برد و افراد بسیاری درباره این سند اظهار نظر خواهند کرد.
دبیر کمیته تخصصی تدوین سند ملی مسجد خاطرنشان کرد: طولانی بودن فرآیند تدوین سند لازمه کارهای تخصصی این چنینی است؛ بنابراین نمی توان زمان اتمام کار را دقیقاً پیش‌بینی کرد. بستگی دارد که جلسات با چه شکلی و به چه ترتیبی پیش برود.
همایونفر در پایان یادآور شد: شنبه هفته آینده نیز چهارمین جلسه را خواهیم داشت و امیدواریم که همچنان کار با قدرت و دقت پیش برود.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!