توزیع ۵۰۰۰ ماسک توسط امام محله کوی امام علی (ع) اراک

توزیع ۵۰۰۰ ماسک توسط امام محله کوی امام علی (ع) اراک
بنیاد هدایت
0
۱۹ اسفند ۱۳۹۹

مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی علی بن ابیطالب اراک از توزیع ۵۰۰۰ ماسک بین محرومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام وحید جهانگیری امام محله و مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی علی بن ابیطالب شهرستان اراک در راستای تشریح فعالیت‌های این پایگاه اظهار داشت: در ایام کرونایی حاکم بر جامعه تعداد ۵۰۰۰ ماسک و ۴۰۰ بطری محلول ضدعفونی در بین ساکنان کوی علی بن ابیطالب تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به‌فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک‌های مؤمنانه و توزیع بین محرومان افزود: به همت ۶۰ نفر از جوانان هیئتی و بسیجی شهرک فوتبال با همکاری پایگاه فرهنگی اجتماعی و پایگاه بسیج ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین محرومین این منطقه تقسیم شد.

حجت‌الاسلام وحید جهانگیری ادامه داد: اکثر نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب قشر جوان هستند لذا به‌طور میانگین روزانه ۷ نفر برای مشاوره خانواده، ازدواج و پرسش احکام دینی به این پایگاه مراجعه می‌کنند.
امام محله و مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی علی بن ابیطالب شهرستان اراک تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار طلاق و نگرانی خانواده‌ها از این موضوع، در پایگاه فرهنگی اجتماعی این مسجد مشاوره برای ازدواج به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و تاکنون این پایگاه با رفع مشکلات ۲۰ زوج زمینه شروع مجدد زندگی آن‌ها را فراهم کرده است.

در دیگر رسانه ها:

وب سایت سازمان تبلیغات

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!