حجت‌الاسلام حمید بهاری

طرح امام محله ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدائی و آبادانی را دارد

طرح امام محله ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدائی و آبادانی را دارد
بنیاد هدایت
0
۲۳ اسفند ۱۳۹۹

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، گفت: طرح امام محله، ظرفیت ایجاد تحول اجتماعی، محرومیت زدائی و آبادانی را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری، در سخنانی در مراسم تجلیل از خانواده های امامان محله که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: طرح تحول اجتماعی مسجد از ابتکارات خلاقانه مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی بوده و بنا دارد با محور قرار دادن امام محله، کارآئی مساجد را مثل زمان صدر اسلام محقق سازد.
وی افزود: مساجد همواره در طول تاریخ، مرکز ثقل حرکتهای انقلابی، تربیتی، اجتماعی، و جذب جوانان بوده و با قرار گرفتن امام محله در آن، هویت تاریخی مساجد احیاء گردیده و به مثابه پناهگاه مردم و پایگاه حل مسائل علمی، فرهنگی و معنوی عمل خواهد نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی تصریح کرد: برای اقبال آحاد جامعه و تحقق امامت در بین مردم، تلاش مضاعفی را انجام و شرائط امامت را در خود ایجاد کنیم تا مردم ما را مورد وثوق و ملجاء بدانند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر امامان جماعت محلات بتوانند امور خود را با توکل بر خدا، مشارکت طبقات اجتماعی و بدون وابستگی به دستگاه‌های دولتی انجام دهند و به صورت مردمی فعالیت‌های خود را ادامه دهند، قطعاً در انجام ماموریت خطیر خود که همان تبلیغ اسلام ناب محمدی است، موفق خواهند شد.
حجت‌الاسلام بهاری با بیان این که در بیانیه گام دوم انقلاب، حضرت آقا سه گام خودسازی، جامعه پردازی، تمدن سازی برای پیش برد و تحقق تمدن اسلامی بیان فرموده اند گفت: ما مرحله خودسازی را پشت سر گذاشته و برای جامعه پردازی بر محور محله، مسجد و امام، طرح امام محله را اجرا می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اجتماعی قرار داریم و امکان دارد که در این نبرد نابرابر زحماتی متحمل شویم، ابراز داشت: بدون تردید در این کار بسیار سخت و شرائط دشوار اقتصادی، با استقامت و پایداری، توکل بر خدا، بصیرت دینی و سیاسی و کار جهادی پیروز خواهیم شد.
گفتنی است، در این مراسم با اهدای هدایایی از سوی اداره تبلیغات اسلامی گرمی از خانواده های امامان تجلیل شد.

در دیگر رسانه ها:

وب سایت سازمان تبلیغات

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!