دیدار معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل بنیاد هدایت

دیدار معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل بنیاد هدایت
بنیاد هدایت
0
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

معاون وزیر ارتباطات با توجه نسبت به مشکلات خطوط ارتباطی مرکز مشاوره بنیاد هدایت گفت: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات پیش آمده در خط تلفن این مرکز مشاوره را حل کنیم و گامی در مسیر حل مشکلات امامان محله برداریم.

به گزارش دبیرخانه مهرواره محله همدل؛ سجاد بنابی، معاون وزیر ارتباطات در دیدار با حجت الاسلام میرمحمدیان، قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات و مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره حمایت های وزارت ارتباطات از برنامه های فرهنگی گفت: ما می توانیم برای کمک به انجام بهتر برنامه های بنیاد از ظرفیت های وزارت ارتباطات استفاده کنیم.

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات آماده است در طرح مهرواره همدل با بنیاد هدایت همکاری داشته باشد و در این راستا می توانیم با رایزنی با اپراتورها بسته های رایگان اینترنت را در اختیار شرکت کنندگان در این طرح قرار دهیم.

وی با توجه به راه اندازی مرکز مشاوره از سوی بنیاد هدایت بیان داشت: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات پیش آمده در خط تلفن این مرکز مشاوره را حل کنیم وگامی در مسیر حل مشکلات امامان محله برداریم.

حجت الاسلام میرمحمدیان، قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات و مدیرعامل بنیاد هدایت هم گفت: ما در بنیاد هدایت به دنبال این هستیم که امامان جماعتی که در مساجد مستقر هستند امام محله خود باشند و به جای اینکه فقط فعالیت های عبادی انجام دهند، وارد فعالیت های اجرایی در حوزه های مختلف در محله خود شوند.

مدیرعامل بنیاد هدایت اظهار کرد: یکی از روش های ما برای ارتقاء سطح امامان محله راه اندازی یک مرکز مشاوره است و هریک از این طلاب برای حل مسائل محله از این مرکز مشاوره بهره بگیرند.

وی با اشاره به طرح مهرواره محله همدل بیان داشت: با توجه به حجم بسیار زیاد اخبار منفی، ما برآن شدیم تا خبر خوب تولید کنیم به همین منظور طرح محله همدل کلید خورد و در قالب آن هرکسی می تواند در محله خودش یک یا  چند مسأله را شناسایی کرده و راه حل آن ها را ارائه کند. این کار در قالب یک مسابقه ملی شکل می گیرد و تا کنون بیش از ۱۷ هزار محله ثبت نام کرده اند.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!