حجت الاسلام میرمحمدیان به اصفهان سفر کرد

حجت الاسلام میرمحمدیان به اصفهان سفر کرد
بنیاد هدایت
0
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

دیدار با آیت الله مهدوی از اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت و مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان، از برنامه‌های مدیرعامل بنیاد هدایت در این سفر دو روزه است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد، به منظور دیدار با امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی، محله و روستاهای اصفهان و ارزیابی وضعیت کمی و کیفی شبکه امامت، به این استان سفر کرد.
یکی دیگر از اهداف این سفر دو روزه، تقویت شبکه همیاران تبلیغی است. این شبکه متشکل از همسران امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی، محله و روستا است که در فعالیت‌های مختلف به ویژه مسائل مرتبط با بانوان، مشارکت و همکاری دارند.
دیدار با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی از اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت، جلسه مشترک با مدیرکل و معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، دیدار با استاد طاهر زاده و برگزاری نشستی با حضور امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی، محله و روستاهای شهرستان اصفهان، از جمله برنامه‌های مدیرعامل بنیاد هدایت در این سفر است.
گفتنی است، مدیرعامل بنیاد هدایت اهتمام ویژه‌ای نسبت سفرهای استانی دارد؛ وی همواره تلاش دارد که با شبکه امامت ارتباط مستمر داشته باشد و از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه‌های آنها قرار گیرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!