راهیار کردستان از استقبال طلاب خواهر برای حل مسئله های مردم خبر داد

راهیار کردستان از استقبال طلاب خواهر برای حل مسئله های مردم خبر داد
بنیاد هدایت
0
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

راهیار بنیاد هدایت در کردستان گفت: در راستای اجرای طرح ملی مهرواره محله همدل ۴۰ نفر از طلاب و استاد حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان قروه ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت‌الاسلام رحمان پوریان راهیار بنیاد هدایت در کردستان در گفت‌وگوی مجازی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طلاب و مبلغین حوزه علمیه الزهرا(س) قروه در لبیک به گام دوم انقلاب و با استفاده از ظرفیت مردم برای ایجاد همدلی و حل مسائل با بهره بردن از ظرفیت ماه مبارک رمضان در حرکت عظیم پویش محله همدل ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: طلاب و مبلغین یاد شده به منظور عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود در این طرح ملی ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طلاب خواهر در تمامی عرصه‌های مختلف نقش بسیار موثر و مطلوبی را ایفا و در سنگر علم و ایمان به وظایف اجتماعی خود عمل کرده‌اند.

راهیار بنیاد هدایت کردستان عنوان کرد: در این راستا ۴۰ نفر از طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) اقدام به ثبت نام در طرح مهرواره محله همدل کرده است.

حجت‌الاسلام رحمان پوریان با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ طرح مهرواره محله همدل از سوی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی جلسات متعددی با ماموستاها، امامان محله، مسئولان مراکز قرآنی و فرهنگی برگزار شد اعلام کرد: برهمین اساس طلاب و مبلغین حوزه علمیه الزهرا(س) قروه نیز از این طرح استقبال کردند.

وی اضافه کرد: براساس اجرای طرح محله همدل مردم مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ با ارسال عدد یک و دریافت لینک مهرواره اعلام خواهند کرد.

راهیار بنیاد هدایت کردستان آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد را یکی از مشکلات مطرح شده توسط مردم برشمرد و افزود: برای حل مشکلات مردم از ظرفیت مساجد استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحمان پوریان با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل زمینه‌ساز اتحاد بین شیعه و سنی خواهد بود، گفت: سه جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی به سه برگزیده این مهرواره اهدا خواهد شد.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری فارس

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!