خدمت ماندگار امامان روستا در سایه اعتماد مردم

خدمت ماندگار امامان روستا در سایه اعتماد مردم
بنیاد هدایت
0
۰۲ خرداد ۱۴۰۰

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمانشاه با بیان اینکه مبلغین در روستاها با کسب اعتماد مردم به مدیریت روحانی محل، خدمات ماندگاری را انجام داده اند، گفت: این غیرت دینی و حمیت انقلابی است که می تواند با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، بار دیگر جوانه های امید را در دل مستضعفین شکوفا کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام سید سیف الله موسوی ، با بیان اینکه مشکلات محله و محیط اطراف زندگی ما با همدلی و تعاون حل شدنی است، اظهار داشت:  سرا سر حکایات قرآن، سیره انبیاء(ع) و حضرات معصومین(ع)، مملو از امید بخشی، تعاون به دیگر انسان ها و انجام امور خیریه می باشد.

راهیار بنیاد هدایت در  استان کرمانشاه افزود: مهرواره نسبت به جشنواره ها، پویش ها که برای مدت خاصی بر پا می شود، متفاوت است، بلکه اقدامی خدا پسندانه است که از فطرت پاک و غیرت انقلابی برای رفع مشکلات پیش پای افراد جامعه بر می خیزد.

حجت الاسلام  موسوی اظهار کرد: امروزه که دوائر دولتی به هر علتی نسبت به یکسری وظایف خود در قبال خدمت به مردم ضعیف و نیازمند، دچار غفلت و فراموشی شده، این غیرت دینی و حمیت انقلابی است که می تواند با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، بار دیگر جوانه های امید را در دل مستضعفین شکوفا کند.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مردم اهل خیر که نیت قدم برداشتن برای رفع مشکلات محیط اطراف زندگی خود دارند، تنها با قصد قربت، وحدت، همراهی و مهربانی و همدلی، می توانند هوای آلوده کم محبتی و بی تفاوتی را بهاری کنند.

وی در پایان گفت: به فضل الهی تاکنون در این امر خیر و خدا پسندانه از تمامی اقشار جامعه اسلامی که وارد کار خیر شده اند، مبلغین در روستاها با کسب اعتماد مردم به مدیریت روحانی محل، به « مهر واره محله همدل »، خدمات ماندگاری را انجام داده اند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!