حجت الاسلام والمسلمین معراجی:

مساجد باید مردمی اداره شوند

مساجد باید مردمی اداره شوند
بنیاد هدایت
0
۰۲ خرداد ۱۴۰۰

استاد برجسته حوزه علمیه مدیریت مردمی را مطلوب‌ترین شیوه اداره مساجد عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت‌های مختلف مسجد محور، این مردم هستند که باید نقش آفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت با حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی معراجی مدیر کتابخانه حدیث و کتابشناس برجسته حوزه علوم اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معراجی ضمن تجلیل از عملکرد بنیاد هدایت، اهداف و برنامه‌هایی که این مجموعه دارد، پیشنهاداتی را برای پیشرفت روز افزون بنیاد هدایت مطرح کرد و اظهار داشت: سعی کنید به صورت مستمر خدمت مراجع و علما بروید و کارهایی که انجام می‌دهید را به آنها اطلاع دهید و همچنین طرح‌های خود را به ایشان ارئه کنید.

وی با اشاره به اینکه اصل کار تبلیغ مربوط به حوزه علمیه و علما می‌شود، گفت: بنابراین ارتباط مستمر شما با بزرگان حوزه موجب می‌شود آنها ضمن آشنایی از برنامه‌های خوب شما، نسبت به فعالیت‌های مجموعه شما حمایت معنوی و مادی داشته باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه ارائه گزارش کار به مراجع و بزرگان را موجب تسهیل و تسریع در فرآیند گفتمان سازی و جریان سازی در زمینه شبکه امامت و امت دانست.

حجت الاسلام والمسلمین معراجی با توجه به مدل‌های مختلفی که در مدیریت مسجد مطرح است، تأکید کرد: مساجد باید مردمی اداره شوند؛ در انجام فعالیت‌های مختلف مسجد محور، این مردم هستند که باید نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام میرمحمدیان نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های بنیاد هدایت به ارائه گزارش و نمونه‌ای از فعالیت‌های شبکه امامت پرداخت و خاطرنشان کرد: مجموعه ما ارتباط مستمر و خوبی با بزرگان و علما دارد و در این جلسات ضمن ارائه ایده‌ها و طرح‌های مدنظر از نقطه نظرات آنها نیز بهره می‌بریم.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!