دیدار سردار آبرومند و مدیر عامل بنیاد هدایت

دیدار سردار آبرومند و مدیر عامل بنیاد هدایت
بنیاد هدایت
0
۰۶ خرداد ۱۴۰۰

دستیار رئیس مجلس در حوزه خدمت و پیشرفت در دیدار با مدیرعامل بنیاد و جمعی از مدیران بنیاد هدایت، ضمن استقبال از برنامه‌های بنیاد، بر استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن علیه السلام برای تسهیل امور شبکه امامت تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، سردار آبرومند دستیار رئیس مجلس در حوزه خدمت و پیشرفت در دیدار با حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و جمعی از مدیران این مجموعه، با اشاره به فعالیت‌های بنیاد هدایت و شبکه امامت، گفت: ما از برنامه هایی که بنیاد هدایت و سازمان تبلیغات ارائه دهند استقبال می کنیم و می توانیم از ظرفیت قرارگاه امام حسن علیه السلام که همه نهادهای حاکمیتی در آن عضو هستند بهره ببریم.

دستیار رئیس مجلس در حوزه خدمت و پیشرفت اظهار داشت: باید هزینه های لازم برای محله های مورد نظر بنیاد هدایت، پیش بینی و تدارک شده و تدابیر لازم برای برنامه ریزی و اجرایی کردن آن انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: می توان برخی ظرفیت های حاکمیتی را در اختیار امامان محلات گذاشت، به عنوان مثال اگر بسته معیشتی قرار است توزیع شود این توزیع از مسجد و با مدیریت امام توزیع شود؛ مسجد و امام به عنوان مدار کارها در نظر گرفته می شود.

سردار آبرومند ابراز داشت: یکی از کارهای دیگری که می توان انجام داد ایجاد صندوق قرض الحسنه در مناطق حاشیه ای شهرها است؛ ما می توانیم مقدمات آن را فراهم کنیم.

حجت الاسلام میرمحمدیان در این دیدار با اشاره به روند شکل گیری شبکه امامت گفت: دغدغه ای که ما داشتیم این بود که امامت تنها یک جایگاه معنوی نیست بلکه پیشران حرکت یک جامعه و راهبر یک جامعه برای تحول است؛ این دغدغه با ریاست سازمان تبلیغات مطرح شد و در نهایت مدل امامت در سازمان عملیاتی شد.

مدیرعامل بنیاد هدایت اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته فعالیت های سازمان تبلیغات در رابطه با امامان محله در مجموعه بنیاد هدایت متمرکز شده است. امیدواریم در این طرح تمام حاشیه شهرها را تا پایان سال ۱۴۰۱ پوشش دهیم البته این منوط به تأمین بودجه است البته کار دشواری نیست؛ برنامه ما تا سال ۱۴۰۴ این است که به عدد ۱۰ هزار امام محله برسیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!