معاون راهبری بنیاد هدایت خبرداد؛

برگزاری نشست راهیاران منطقه‌ای و کشوری با محوریت انتخابات

برگزاری نشست راهیاران منطقه‌ای و کشوری با محوریت انتخابات
بنیاد هدایت
0
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

حجت الاسلام محلاتی از برگزاری سلسله نشست‌هایی با حضور راهیاران منطقه‌ای خبر داد و گفت: این نشست‌ها با هدف افزایش شور انتخاباتی و افزایش نقش آفرینی مساجد و امامان محله در حضور حداکثری در انتخابات برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت در گفت‌وگو با روابط عمومی بنیاد هدایت، از برگزاری سلسله نشست‌های مجازی راهیاران منطقه ای خبر داد و اظهار داشت: این نشست‌ها با هدف افزایش شور آفرینی در انتخابات برگزار می شود.

معاون راهبری بنیاد هدایت ادامه داد: امیدواریم این نشست ها مقدمه ای باشد تا مساجد و امامان محله ما بتوانند در انتخابات نقش آفرینی خوبی داشته باشند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

وی اظهار داشت: در استان‌ها کارهای خوبی صورت گرفت و انتظار داریم با برنامه ریزی های انجام شده، اتفاقات خوبی هم در آینده در حوزه مسجد و امامت محله رقم بخورد.

حجت الاسلام محلاتی بیان داشت: این سلسله نشست ها به صورت منطقه ای برگزار می شود تا از یک سو تجربه نگاری کارهایی که تا به حال برای انتخابات صورت گرفته، انجام شود و از سوی دیگر برنامه ریزی خوبی برای زمان باقی مانده تا انتخابات صورت گیرد.

معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: برنامه دیگری که پیش رو داریم این است که محصولات و محتواهای تولید شده در رابطه با انتخابات استخراج شود و به صورت شبکه ای در اختیار راهیاران استانی قرار گیرد؛ به این منظور نشست های مجازی منطقه ای با راهیاران در قالب گروه های سه گانه به صورت جداگانه برگزار می شود.

وی گفت: در این نشست ها طرح ها و ایده هایی که اجرا شده و یا برنامه ریزی شده اند توسط راهیاران تشریح می شود؛ بخشی از فعالیت‌های برتر که در نشست های قبلی معرفی شده اند در این جلسات تبیین و در کنار این برنامه ها از اساتیدی نظیر حجت الاسلام راجی استفاده خواهیم کرد تا امامان محله بتوانند پاسخ های درخوری برای شبهات انتخاباتی مردم داشته باشند.

حجت الاسلام محلاتی اضافه کرد: علاوه بر این هفتمین نشست مجازی سراسری شبکه راهیاری ویژه عملیات انتخابات به صورت دو روزه در تاریخ ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه برگزار می شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!