افزایش شور انتخاباتی با حضور میدانی امامان محله

افزایش شور انتخاباتی با حضور میدانی امامان محله
بنیاد هدایت
0
۲۳ خرداد ۱۴۰۰

راهیار بنیاد هدایت در استان مرکزی گفت: امامان محله برای افزایش شور انتخاباتی و حضور حداکثری اقدام به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در فضای باز، بازار و پارک‌ها کردند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام محمدی راهیار بنیاد هدایت در استان مرکزی، ضمن اشاره به برنامه امامان محله این استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهارداشت: شرایط کرونایی سبب شده است تا حدودی از شور انتخاباتی معمول کاسته شود؛ برای همین امامان محله استان مرکزی دست به کار شدند تا این شور را تقویت کنند.
وی ادامه داد: امامان محله علاوه بر فعالیت های مسجد محور برای ایجاد نشاط در انتخابات، در پارک و بازار و فضاهای عمومی به میان مردم آمدند و برنامه هایی بر پایه کرسی‌های آزاد اندیشی را با حضور مردم تدارک دیدند که مورد استقبال نیز قرار گرفت.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد: برگزاری تریبون آزاد بخش دیگری از برنامه های امامان محله است و در کنار فضایی که برای ابراز عقیده افراد مختلف در مورد انتخابات فراهم شده است، مشاوره های فردی نیز در همین فضاهای باز به افراد داده می شود.


راهیار بنیاد هدایت در استان مرکزی اظهار داشت: امامان محله در ارائه مشاوره های انتخاباتی از هیچ یک از کاندیداهای حاضر در انتخابات حمایت نمی کنند و تنها به ارائه شاخص های کاندیدای اصلح می پردازند.
وی افزود: امامان محله در تلاش هستند تا در ارتباط چهره به چهره با مردم به بیان اهمیت حضور آن ها در انتخابات و تأثیر رأی مردم در عرصه های مختلف کشور بپردازند و نقش انتخابات را در ارتقاء جایگاه منطقه ای و جهانی ایران تبیین کنند.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به ویژگی‌های روش تبلیغ چهره به چهره، گفت: تأثیر گذاری این روش به مراتب بیشتر از منبر و سخنرانی است و این طرح تاکنون در دو شهر اراک و خمین اجرایی شده است و بنا داریم آن را در ۱۲ شهرستان اجرا کنیم.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!