راهیار منطقه ای بنیاد هدایت خبر داد:

دعوت شبکه امامت، مساجد و مبلغین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

دعوت شبکه امامت، مساجد و مبلغین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات
بنیاد هدایت
0
۲۵ خرداد ۱۴۰۰

حجت الاسلام پشم فروش گفت: با برنامه ریزی هایی که در شبکه امامت در استان های لرستان و خوزستان صورت گرفت، ظرفیت های رأی اولی ها، بانوان، افراد تأثیرگذار و دیگر نیروهای مؤثر به کارگیری شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام محمد پشم فروش، راهیار بنیاد هدایت در استان های خوزستان و لرستان در تشریح برنامه های شبکه امامت، مساجد و مبلغین در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: در استان خوزستان ستادی از افرادی که صاحب شبکه هستند، اعم از تشکل ها، خواهران، مساجد، و دیگر کنشگران تشکیل شد.
راهیار بنیاد هدایت در استان های خوزستان و لرستان بیان داشت: با هدف افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، راهیاران استانی در تک تک مساجد شهرها حضور پیدا کردند و جلساتی با مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
وی افزود: برنامه ریزی های منطقه ای توسط شبکه امامت شکل گرفت و در هر شهری شبکه مبلغین، شبکه مساجد و شبکه امامان روستا را گرد هم آوردیم و برنامه های متعدد بصیرتی، و توجیهی و عملیاتی را تدوین کردیم و امامان روستا و محله در تلاش هستند تا در مناطق روستایی و شهری در قالب برنامه های متعدد، رأی اولی ها را جذب کنند، شبکه بانوان را فعال کنند، افراد تأثیرگذار را به میدان بکشانند و مردم را در بحث مشارکت حداکثری توجیه کنند به گونه ای که هر شخص چندین نفر را برای شرکت در انتخابات متقاعد کند.
حجت الاسلام پشم فروش اظهار کرد: کار دیگری که شکل گرفت این بود که شبکه مبلغین برتر برای دعوت مردم به انتخابات ایجاد شد و قریب به ۴۰۰ نفر با کمک حوزه علمیه آموزش دادیم و به مناطق مختلف استان خوزستان اعزام کردیم.
وی افزود: در استان لرستان هم طرح های شور آفرینی، راه اندازی کارناوال ها، برپایی جشن های دهه کرامت، با هدف ترغیب به حضور پر شکوه در انتخابات اجرایی شد و شبکه های تبلیغی مرتبط با سازمان تبلیغات به فعالیت متناسب با بضاعت خود پرداختند.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!