در دیدار طاهریان و حجت الاسلام اسماعیلی مطرح شد؛

همکاری خبرگزاری شبستان و بنیاد هدایت در انعکاس گره‌گشایی‌های مسجدی

همکاری خبرگزاری شبستان و بنیاد هدایت در انعکاس گره‌گشایی‌های مسجدی
بنیاد هدایت
0
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

سردبیر خبرگزاری شبستان و مسئول رسانه و گفتمان سازی بنیاد هدایت دیدار و درباره نحوه انعکاس فعالیت امامان محله و نیز روند اجرای مهرواره «محله همدل» رایزنی و توافق کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ «مرتضی طاهریان»، سردبیر خبرگزاری شبستان و حجت الاسلام «مصطفی اسماعیلی»، مسئول رسانه و گفتمان سازی بنیاد هدایت امروز (چهارشنبه، ۲۶ خرداد ماه) دیدار و گفتگو کردند.

بنابر این گزارش، همکاری در انعکاس رسانه ای فعالیت امامان محله در سراسر کشور، انعکاس خبری از تشکل ها و ائمه جماعات فعال در خدمت رسانی به محلات و مناطق محروم در قالب های متنوع خبری اعم از مصاحبه، خبر، گزارش و …، پوشش خبری مطلوب مراحل شهرستانی، استانی و ملی مهرواره «محله همدل» از جمله مطالبی بود که در این دیدار درباره آنها توافق به عمل آمد.

همچنین، مقرر شد با توجه به نامگذاری دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» در بازه زمانی سالروز ولادت امام رضا(ع) تا دهه امامت و ولایت خبرگزاری شبستان پرونده ای ویژه را به افراد و اشخاص خصوصا از چهره های مسجدی که اهتمام جدی به گره گشایی از امور و مشکل مردم دارند، اختصاص دهد.

علاوه بر این، بنابر اعلام آمادگی بنیاد هدایت، مقرر شد که همکاری های لازم در شناسایی و معرفی امامان محلات و شخصیت های اثرگذار مسجدی به منظور پرداخت رسانه ای، صورت بگیرد.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام «حسین فلاح‌مراد» مسئول روابط عمومی بنیاد هدایت و آمنه مستقیمی، دبیر گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان نیز حضور داشتند.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!