برنامه‌های بنیاد هدایت برای تقویت شور انتخاباتی

برنامه‌های بنیاد هدایت برای تقویت شور انتخاباتی
بنیاد هدایت
0
۲۷ خرداد ۱۴۰۰

حجت الاسلام غلامی گفت: بنیاد هدایت برنامه‌های متنوع و پویش‌های متعددی را در ایام انتخابات با هدف تقویت شور انتخاباتی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت؛ حجت الاسلام رضا غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت، به تشریح برنامه های متعدد بنیاد هدایت در ایام انتخابات پرداخت و گفت: اولین برنامه ای که تدارک دیده شده و امامان ما آن را در مساجد رقم زدند، برنامه ای تحت عنوان پای سخن امام بود که به پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مساجد پرداختند.
قائم مقام بنیاد هدایت اظهار کرد: برنامه دیگری که توسط بنیاد هدایت در این ایام طرح ریزی شده است، برنامه «ندبه انتظار در جمعه انتخاب» است؛ مردم برای شرکت در دعای ندبه در روز جمعه دعوت می شود و پس از اتمام مراسم مردم به صورت دسته جمعی برای شرکت در انتخابات به صندوق های اخذ رأی مراجعه می کنند.
وی افزود: پویش «روایت دعوت مردم میدان» سومین برنامه ای است که بنیاد هدایت آن را طرح ریزی کرده است. در این پویش از همه امامان محله دعوت می شود از حضور خود در بین مردم محله و گفت‌وگو و دعوت به حضور در انتخابات، عکس و فیلم تهیه کرده و به اشتراک بگذارند؛ از هشتک های روایت حضور ۱۴۰۰ و مردم میدان به منظور انتشار این تولیدات در فضای مجازی استفاده کنند.
حجت الاسلام غلامی گفت: روایت حضور مردم میدان، پویش دیگری است که بنیاد هدایت طرح ریزی کرده است و همه افراد می توانند حضور دست جمعی خود را در انتخابات پس از شرکت در برنامه «ندبه انتظار در جمعه انتخاب» با عکس ها و فیلم های ارسالی خود روایت کنند. در این پویش به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیدگان ۱۰ هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا می شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مناظرات، تریبون آزاد، راهپیمایی موتوری حضور در نقاط پر رفت و آمد و تشکیل قرارگاه های حوزوی از دیگر برنامه های بنیاد و شبکه امامت برای تحقق حضور حداکثری و انتخابات پرشور است.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!