کلیسانی بر اساس فعالیت‌های انتخاباتی مردم:

شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود

شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود
بنیاد هدایت
0
۲۷ خرداد ۱۴۰۰

راهیار منطقه‌ای استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان با توجه به فعالیت‌های مردمی در فضای تبلیغاتی انتخابات، پیش‌بینی کرد که انتخابات پرشوری در پیش خواهیم داشت.

احمد احمدی کلیسانی راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار بنیاد هدایت، به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: در مجموعه شبکه امامت فعالیت های متنوعی برای شور بخشیدن به انتخابات صورت گرفت؛ از جمله این برنامه ها مهرواره محله همدل بود که در سراسر کشور اجرایی و با اقبال روبرو شد.

راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اظهار داشت: برای تقویت حضور مردم در انتخابات از ظرفیت تمام هیئت و کانون ها و ائمه جماعات بهره بردیم؛ در کنار آن در فضای مجازی مسابقات عکس و فیلم طراحی شده است تا افراد فیلم و تصویرهای خود را از شرکت در انتخابات را ارسال کنند و به قید قرعه از جوایزی که در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

وی ابراز داشت: پویش روایت دعوت مردم میدان یکی دیگر برنامه های شبکه امامت در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و در این پویش امامان محله از گفت‌وگوهای انتخاباتی خود با مردم و دیگر فعالیت ها عکس و فیلم تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

احمدی کلیسانی با اشاره به تلاقی انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همزمانی این دو انتخابات و فعالیت های پرشور کاندیداهای شوراها سبب شده است تا در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان فضای انتخاباتی خوبی را شاهد باشیم و این شرایط نشانی از انتخابات پرشور در این استان ها است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!