نگاهی به فعالیت شبکه امامت در استان کرمان؛

از برگزاری تریبون آزاد تا توزیع نامه سردار سلیمانی درب منازل

از برگزاری تریبون آزاد تا توزیع  نامه سردار سلیمانی درب منازل
بنیاد هدایت
0
۲۷ خرداد ۱۴۰۰

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان گفت: پیشنهاد مختلف با هدف حضور پررنگ مردم در انتخابات، از تریبون آزاد گرفته تا نشست های بصیرتی داده شد که بیش از نیمی از آن ها پذیرفته و اجرایی شد.

حجت الاسلام مصطفی اژدری راینی راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار بنیاد هدایت، با اشاره به فعالیت های شبکه امامت در این استان گفت: ۳۰ پیشنهاد مختلف با هدف حضور پررنگ مردم در انتخابات، از تریبون آزاد گرفته تا نشست های بصیرتی داده شد که بیش از نیمی از آن ها پذیرفته و اجرایی شد.

 

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان اظهار داشت: از جمله کارهایی شاخصی که انجام شد چاپ نامه ای از طرف سردار سلیمانی به تعداد ۱۰۰ هزار عدد با عنوان دعوت مردم به انتخابات و تحویل آن به همسایگان مساجد در محلات مختلف شهر کرمان بود؛ این نامه بسیار تأثیرگذار بود، به گونه ای که وقتی خانم های بد حجاب هم این نامه را می خواندند، اشک می ریختند.

وی بیان داشت: در روز میلاد حضرت معصومه(س) بیش از۵۰۰ مسجد جشن روز دختر و رأی اولی ها تدارک دیده شد. در این جشن ها کارت پستال هایی توسط بانوان طراحی شده بود که به عنوان هدیه به دختران رأی اولی داده می شد و در قالب این کارت پستال ها از آن ها برای حضور در انتخابات دعوت می شد.

حجت الاسلام اژدری راینی افزود: پخش مناظرات و سخنرانی رهبرمعظم انقلاب در مساجد از دیگر برنامه هایی بود که توسط امامان محله به انجام رسید و از این طریق تلاش شد تا هیجان و شور انتخابات بالا برود.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمان ابراز داشت: اعزام طلاب به روستاها و مکان های فاقد مبلغ از دیگر اقدامات شبکه امامت در روزهای اخیر بود و به کمک عزیزان روحانی در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه در کل شهر از ۱۰ صبح تا ۱۲ به سراغ کسبه رفتیم و به صورت چهره به چهره با آن ها در خصوص انتخابات گفت و گو و پوستر و نامه حاج قاسم به آن ها اهدا شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!